بهترین مهارت ها برای یادگیری

در عصر ربات ها یادگیری چه مهارت هایی ضروری است؟ آینده از آنِ کدام حرفه است؟
احتمالا برای هر شغلی که دارید یک سری مهارت ها و فنون را از قبل فرا گرفته اید یا تحصیلات و تخصص مرتبط با آن دارید. با این حال تحولاتی که در دهه ی اخیر دنیا را تحت تاثیر قرار داده ممکن است شما را برای تغییر مسیر شغلی و منبع درآمدتان در آینده به فکر فرو برده باشد.
به عبارت دیگر با تغییر شرایط کسب و کار و زندگی ممکن است احساس کنید نیاز دارید تمرکز خود را به حوزه های دیگر شغلی تغییر دهید یا مهارت های خود را برجسته و به روز کنید.
به لطف فضای مجازی این روزها یادگیری مهارت های جدید و کاربردی آسان تر از قبل شده و برای آموزش هر مهارت در هر سطحی می توانید به آموزش های موجود در اینترنت مراجعه کنید. برای مثال با شرکت در دوره گوگل ادز می توانید یکی از مهارت های پولساز حال حاضر دنیا یعنی گوگل ادز را یاد بگیرید. در ادامه با معرفی 6 مهارت پولساز برای یادگیری در عصر حاضر می توانید تصمیم بهتری برای آینده ی خود بگیرید.

برنامه نویسی

برنامه نویسی به معنای طراحی و ایجاد دستوراتی ست که به رایانه ها می گوید در چه مواقعی چه عملکردی داشته باشند. این مهارت دامنه ی کاربرد وسیعی دارد و تقریبا برای همه چیز لازم است. از عملکرد یک چراغ راهنمایی گرفته تا استفاده از یک اپلیکیشن پیشرفته نیاز به برنامه نویسی دارند.
روش های متعددی برای کسب درآمد از طریق برنامه نویسی وجود دارتد که خوشبختانه اغلب آن ها دورکاری هستند و نه تنها درآمد خوبی دارند بلکه نیازی به حضور در ساعت مقرر و در مکان مشخص هم ندارند.
آموزش برنامه نویسی، طراحی و توسعه ی وب سایت، طراحی بازی و اپلیکیشن و هزاران روش دیگر برای کسب درآمد از طریق برنامه نویسی وجود دارد. همچنین یادگیری این مهارت به عنوان مهارتی که هرگز قدیمی نمی شود و چه بسا پتانسیل پیشرفت بالایی دارد و در آینده نیاز به آن بیش از پیش خواهد بود می تواند یکی از بهترین تصمیمات زندگی شما باشد.
با یادگیری برنامه نویسی می توانید در هر شغل یا موقعیت استخدامی از آن به عنوا یک امتیاز برجسته بهره ببرید و یا با پیاده سازی ایده های نوین بتوانید اپلیکیشن های کاربردی طراحی کنید و درآمد عالی به دست بیاورید.

ادامه مطلب  مشاوره گوگل ادز

برنامه نویسی یکی از مهارت های لازم یادگیری

دیجیتال مارکتینگ

مارکتینگ به معنای بازاریابی، ارتقای کسب و کار و افزایش مشتری است و هر شغلی که به شکل آنلاین فعالیت می کند نیاز به دیجیتال مارکتینگ دارد. کارشناس دیجیتال مارکتینگ با استفاده از مهارت هایی که در این حوزه یاد گرفته است استراتژی های صحیح بازاریابی را به موقع و در جای درست به کار می گیرد و با اجرای اصول بازاریابی آنلاین به رشد کسب و کارهای مختلف در هر زمینه ای که باشند کمک می کند.
ارزش مارکتینگ برای کسب و کارهای اینترنتی بسیار بالاست و مدیران شرکت های بزرگ و کوچک به دنبال جذب افرادی با مهارت دیجیتال مارکتینگ هستند تا بتوانند مسیر رشد را سریع تر و هدفمندتر بپیمایند.
حوزه ی دیجیتال مارکتینگ حوزه ی جذاب و گسترده ای ست و شامل مهارت های مختلفی می شود. گاهی برای ارتقای یک بیزینس باید با آموزش گوگل ادز یکی از این مهارت ها را یادگرفت و با مهارت های دیگر ترکیب کنید.

خلاقیت، طراحی، مهارت های برقراری ارتباط، تحلیل داده، تجزیه و تحلیل بازار، بازاریابی محتوایی و استفاده از ابزارهای پیشرفته و سرویس های تبلیغاتی گوگل بخشی از مهارت های لازم برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ است که هرکدام دریچه ای به سوی دنیایی متفاوت به روی شما باز خواهد کرد.

تعمیرات موبایل

در عصر مدرن تکنولوژی، گوشی های هوشمند به عنوان یک جزء ضروری از زندگی روزمره ی ما ظاهر شده اند. این وسایل فقط وسایل ارتباطی نیستند، بلکه داده های مهم را ذخیره می کنند، سرگرمی برای سنین مختلف فراهم می کنند و انجام کارهای مختلف را ساده می کنند. با این حال، مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، گوشی های هوشمند در معرض مشکلات فنی و آسیب های فراوانی هستند. اینجاست که تکنسین های ماهر موبایل وارد میدان می شوند.
بادگیری مهارت تعمیر موبایل می تواند برای افرادی که علاقه مند به فناوری و تمایل به کمک به دیگران هستند، یک مسیر پر سود و پولساز باشد. با ثبت نام در دوره ی تعمیرات موبایل می توانید مهارت و دانش لازم برای برتری در این زمینه را کسب کنید و وارد بازار کار شوید.
یادگیری این مهارت نیاز به مدرک دانشگاهی خاص یا پیش نیاز دانش الکترونیکی ندارد و می توانید به صورت آنلاین یا با شرکت در دوره های آزاد مختلف مهارت تعمیر برد الکترونیکی موبایل را بیاموزید. یک موسسه معتبر آموزش های جامعی به شما ارائه می دهد و شما را با مهارت های لازم برای تشخیص و تعمیر مشکلات مختلف گوشی های هوشمند آشنا می کند.

ادامه مطلب  گوگل ادز برای پزشکان

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی خواه ناخواه وارد کسب و کارها و زندگی روزمره ی ما شده است و مهارت های مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند در بهبود اشتغال زایی و معرفی کسب و کارهای جدید موثر باشد.
در دنیای امروز، مهارت های استفاده از هوش مصنوعی در صنایع مختلف مانند بازی، رباتیک، نرم ‌افزار تشخیص چهره، ساخت سلاح های نظامی، تشخیص صدا، سیستم ‌های هوشمند و موتورهای جستجو مورد تقاضا هستند. علوم کامپیوتر، ریاضیات، مهندسی و سایر رشته های مرتبط نیز همگی در حوزه ی بین رشته ای با هوش مصنوعی (AI) ترکیب شده اند .
استخدام افراد دارای مهارت استفاده از فناوری هوش مصنوعی در سال های اخیر رشد بالایی داشته است و نیاز سازمان های پیشرفته برای بکارگیری تکنولوژی های جدید مانند هوش مصنوعی هر لحظه بیشتر می شود.
برای ایجاد و کاربرد سیستم های هوش مصنوعی طیف وسیعی از مهارت های محاسباتی و علم داده و کامپیوتر نیاز است. همچنین تخصص برنامه نویسی و آشنایی با فریم ورک ها و ابزارهای توسعه، از الزامات کارشناسان هوش مصنوعی است. این توانایی‌ ها می‌توانند به کسب و کارها مزیت رقابتی ارائه دهند و با ادامه ی پیشرفت فناوری ‌های هوش مصنوعی، درها را به روی فرصت ‌های شغلی هیجان ‌انگیز باز کنند.

بلاکچین

بلاکچین یکی دیگر از علوم نوین عصر حاضر است که اخیرا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و بازار داغی دارد. با توجه به محبوبیت بلاک چین و پتانسیل بازاری که این فناوری برای کسب و کارهایی پذیرای آن باز می کند، بلاک چین به مرکز توجه در زمینه ی فناوری تبدیل شده است.

تقاضا برای بلاکچین تقاضایی رو به رشد است و در حال حاضر، یک شغل پرتقاضا نیاز به یک فرد با مهارت بالا دارد تا بتواند این شغل را در دست بگیرد. به همین دلیل است که ارتقای مهارت‌ های توسعه ‌دهنده ی بلاکچین در دنیای امروز و آینده مفید و ضروری تلقی می شود.
دانش و مهارت های بلاکچین تنها به فعالیت در زمینه ی رمزارزها محدود نمی شود، بلاکچین حوزه ی وسیع و متنوعی را شامل می شود که عمده ترین کاربرد آن در معاملات است. با کسب مهارت در بلاکچین می توانید به عنوان توسعه دهنده ی بلاکچین یا طراح و تسهیلگر در معاملات بازار مشغول به فعالیت شوید.
آینده متعلق به تکنولوژی های نو و مهارت های مبتنی بر آن هاست، بلاکچین اگر هنوز به مرحله ی بهره وری حداکثری در ایران نرسیده است اما به زودی جایگاه مهمی در میان مهارت های مورد نیاز به دست خواهد آورد.

ادامه مطلب  ساخت اکانت گوگل ادز

کار با گوگل ادز

امنیت شبکه

محافظت از شبکه ها و سیستم های اطلاعاتی مختلف و اعمال راهکارهای مفید برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و سوء استفاده از آن ها مهارتی ست که در دنیای دیجیتال از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
شرکت ها و سازمان ها و افراد حقیقی مختلف برای راه اندازی کسب و کارها و تجارت الکترونیکی خود در بستر اینترنت تلاش ها و هزینه های بسیاری می کنند و یک حمله ی سایبری یا نفوذ ویروس ها و کاربران غیرمجاز می تواند امنیت داده ها و کنترل سیستم آن ها را مختل کند.
اینجاست که مهارت امنیت شبکه و اطلاعات نقش مهمی پیدا می کند و می تواند جلوی خسارت های ناشی از ورودهای غیرمجاز و تجاوز به حریم امن سیستم های اطلاعاتی را بگیرد. هدف از کسب مهارت در حوزه ی امنیت شبکه حفظ اطلاعات تجارت ها و پیاده سازی استراتژی های مفید برای ایجاد موانع در جهت عدم نفوذ کاربران غیرمجاز و هکرهاست.
برای یادگیری این مهارت می توانید از آموزش های آنلاین رایگان یا دوره های مجازی پولی کمک بگیرید و بازار هدف خود را شناسایی کنید. مهارت هایی نظیر یادگیری روش های افزایش فروش با سایت گوگل ادز پتانسیل بالایی دارند که در آینده ی نزدیک شاهد توجه هرچه بیشتر تجارت ها به آن خواهیم بود.

کار با گوگل ادز

کار با گوگل ادز یا سایر سرویس های تبلیغاتی تخصصی مانند آن یکی از مهارت ها و تخصص هایی ست که تقاضا برای آن زیاد است و با توجه به روند فزاینده ی ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت می توان آن را مهارتی پولساز توصیف کرد که جای پیشرفت زیادی دارد.
گوگل بزرگترین و پربازدیدترین پلتفرم در تمام جهان است که کسب و کارهای اینترنتی برای پیشرفت و ترقی چاره ای جز استفاده از آن ندارند. گوگل ادز سرویس تبلیغاتی ست که در سال های اخیر توسط گوگل معرفی شده و روز به روز بیشتر توسعه می یابد.

ادامه مطلب  مدیریت اکانت گوگل ادز

این پلتفرم ویژگی ها و امکاناتی دارد که به کسب و کارها این امکان را می دهد که با استفاده از آن ها بازاریابی خود را به روشی استراتژیک و هدفمند هدایت کنند و فرایند افزایش مشتری و افزایش فروش را به طرز چشمگیری سرعت می بخشد.
کار با سیستم تبلیغاتی گوگل ادز نیاز به مهارت و تخصص دارد و افرادی که این مهارت را یاد گرفته اند می توانند از طریق آن به روش های مختلفی درآمدزایی کنند. بی شک یادگیری مهارت کار با گوگل ادز انتخابی هوشمندانه و تصمیمی ارزشمند و موثر در آینده ی شما خواهد بود.

آیا تحصیلات دانشگاهی برای تضمین آینده ی شغلی کافی ست؟

در گذشته اینطور تصور می شد که دریافت مدرک دانشگاهی برابر با تضمین آینده ی شغلی و تامین منبع درآمد تا پایان عمر است، که تا حدودی این تصور درست بود. زیرا دامنه ی مشاغل محدود بود، افراد کمتری برای رفتن به دانشگاه داوطلب بودند و تعداد دانشگاه ها و ظرفیت پذیرش آن ها کمتر بود، بنابراین افراد با تحصیل در رشته های مختلف به سرعت جذب بازار کار می شدند.

اما امروزه تعداد فارغ التحصیلان بیکار سر به فلک کشیده و عده ی زیادی از آن ها با یادگیری مهارت های متفرقه بدون توجه به مدرک دانشگاهی خود اقدام به راه اندازی کسب و کارهای مستقل کرده اند.
می توان با اطمینان گفت تکیه به مدرک دانشگاهی دیگر معیار اصلی موفقیت تلقی نمی شود و این شناسایی هدف و تلاش برای یادگیری مهارت های مورد نیاز روز است که می تواند موفقیت و آینده ی شغلی افراد را تضمین کند.
امروزه دانشگاه یک هدف نیست و تنها می تواند پلی برای افزایش آمادگی در نظر گرفته شود، پس برای انتخاب مسیر آینده ی خود هوشمندانه تر عمل کنید و تنها متکی به تحصیلات دانشگاهی و مدرک نباشید. در بسیاری از موارد موفقیت در جای دیگری در انتظار شماست.

ادامه مطلب  10 مورد از مزایای تبلیغات در گوگل ادز برای رشد کسب و کار

تحصیلات دانشگاهی برای آینده شغلیب

هترین روش برای یادگیری مهارت های جدید

در این مقاله با 7 مهارت برتر در دنیای دیجیتال آشنا شدید که یاد گرفتن آن ها می تواند تحول شگرفی در زندگی شخصی و حرفه ای شما ایجاد کند. اما چگونه باید این مهارت ها را یاد گرفت؟
جالب است بدانید بهترین مهارت های عصر جدید و کاربردی ترین تخصص ها در هیچ آموزشگاه یا دانشگاهی تدریس نمی شوند. سیستم آموزشی فعلی ما هیچ کدام از مهارت های بلاکچین، کار با گوگل ادز یا روش های تشخیص، عیب یابی و تعمیرات موبایل را در مدرسه و دانشگاه به شما آموزش نمی دهد. پس برای یادگیری بهترین مهارت های روز باید به کجا مراجعه کرد؟
اینترنت مرجع بزرگ و تخصصی یادگیری جدیدترین مهارت هاست که حاوی منابع بی شماری از مقالات، تصاویر، ویدیو و پادکست های آموزشی است. در واقع کافی ست برای یادگیری مهارت دلخواه خود از کارهای هنری گرفته تا تخصصی ترین مهارت های رایانه ای عبارت مورد نیاز خود را به درستی جستجو کنید تا انبوهی از داده ها و آموزش ها در حوزه ی مربوطه را در اختیار شما قرار دهد.
دانش زبان انگلیسی در این راه می تواند کمک کننده باشد، در غیر اینصورت می توانید از مترجم ها یا دستیاران ترجمه ی آنلاین کمک بگیرید.

نتیجه گیری

با توجه به آنچه مطالعه کردید حتما متوجه شده اید که ارزشمندترین سرمایه ی انسان، قدرت تفکر و انتخاب هوشمندانه ای ست که با توجه به شرایط حال انجام می دهد. یادگیری و توسعه ی مهارت های جدید و شناخت فرصت های دنیای مدرن کلید موفقیت و فردای روشن است که تنها توسط خود شما به دست خواهد آمد.
از فضای مجازی و فرصت هایی که اینترنت در اختیار شما قرار داده است نهایت استفاده را ببرید و با دقت مسیر مناسب آینده ی خود را متناسب با شرایط روز دنیا انتخاب کنید و برای تحقق اهدافتان تلاش کنید. یادگیری مهارت‌های جدید نیروی محرکه ای برای تقویت چرخ ‌های خلاقیت، توسعه ی ویژگی های شخصتی و بهره‌ وری است. این مهارت ها را بررسی کنید و مناسب ترین آن ها را فرا بگیرید تا ذهنیت‌ و تفکر مؤثر را کشف کنید و از حالت رکود و یکنواختگی خارج شوید.

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط