استخدام گوگل ادز

استخدام گوگل ادز

چقدر با گوگل ادز Google Ads و خدماتی که ارائه می دهد آشنایی دارید؟
در عصر ظهور بازاریابی دیجیتال و رقابت گسترده میان کسب و کارهای مختلف، صاحبان برندها برای دیده شدن و شناخته شدن نیاز به استفاده از استراتژی های نوین و هوشمندانه مانند راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در گوگل ادز دارند.
امروزه افراد بسیاری برای پیدا کردن محصولات و خدمات مورد نظر خود در فضای اینترنت به جست و جو می پردازند و برندهایی که در این جست و جو سریع تر ظاهر شوند، موفق تر خواهند بود.
برای فعالیت در پلتفرم گوگل ادز و آشنایی با نحوه ی ارتقای سطح کسب و کار خود در آن، نیاز به افراد آشنا و وارد به این پلتفرم دارید و اغلب توصیه می شود با استخدام کارشناس گوگل ادز مدیریت کمپین های تبلیغاتی خود را به بهترین شکل انجام دهید و نتیجه ی مطلوب از تبلیغات در بستر گوگل ادز بگیرید.

اگر قصد دارید به عنوان کارشناس گوگل ادز مشغول به کار شوید و یا می خواهید کمپین های تبلیغاتی خود را مدیریت نمایید شرکت در دوره گوگل ادز را در اولویت داشته باشید.

نحوه ی کار با گوگل ادز چگونه است؟

گوگل ادز یا گوگل ادوردز Google Ads یکی از پلتفرم های تبلیغاتی طراحی شده توسط شرکت گوگل است که با ارائه ی سرویس های مختلف تبلیغاتی به وب سایت ها و بیزینس های مختلفی که در بستر اینترنت فعالیت می کنند کمک می کند تا در نتایج جست و جوی گوگل رتبه ی بهتری داشته باشید.
در حقیقت با ارائه ی یک سری کلمات کلیدی مد نظر خود که با کسب و کار شما در ارتباط دارند از گوگل می خواهید هنگام جست و جوی این کلمات توسط کاربران، برند شما را در صفحه ی اول نتایج جست و جو به آن ها نمایش دهد. سپس با پرداخت مبلغ مورد نظر خود برای تبلیغات و تعیین بودجه ی روزانه ی مورد نظر در گوگل، رسما کمپین خود را در گوگل راه اندازی می کنید.
ثبت تبلیغات در گوگل ادز و ایجاد و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی نیاز به طی کردن یک سری مراحل خاص و تسلط روی مهارت های دیجیتال مارکتینگ و آشنایی با روش های بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی دارد .
افرادی که از این مهارت ها به خوبی برخوردارند و تجربه و دانش کافی در زمینه ی مدیریت کمپین های گوگل ادز را دارا هستند به عنوان کارشناسان گوگل ادز شاخته می شوند و با تسلط کامل روی سرویس تبلیغاتی گوگل ادز در راستای ارتقای کسب و کار شما فعالیت می کنند.  آموزش گوگل ادز مسیری جذاب برای دستیابی به درآمدهای بالا است.

ادامه مطلب  مشاوره گوگل ادز

نحوه ی کار با گوگل ادز چگونه است؟

وظایف کارشناس گوگل ادز چیست؟

کارشناس گوگل ادز با تسلط روی نحوه ی عملکرد سرویس تبلیغاتی Google Ads و آشنایی با روش های تجزیه و تحلیل و بررسی بازخوردهای کمپین های تبلیغاتی در گوگل ادز به وسیله ی ابزارهای Google Analytics  و SEM به شما کمک می کند کمپین های تبلیغاتی خود را در گوگل ادز ایجاد کرده و با مدیریت موفق و هوشمندانه ی آن ها از طریق استراتژی های مفید بازاریابی، نتایج بهتری را در مدت زمان کوتاه تر دریافت کنید.
کارشناس گوگل ادز با تکیه بر دانش و تجربه ی فعالیت در این حوزه کمپین تبلیغاتی شما را به بهترین شکل تنظیم کرده و با برنامه ریزی صحیح و مدیریت هزینه ها کسب و کار شما را به سمت کسب سود بیشتر سوق می دهد.

بهینه سازی تبلیغات در گوگل نیازمند ثبت و بررسی دقیق جزییات کمپین و هدف قرار دادن صحیح مخاطبان در فضای مناسب است که کارشناسان این حوزه به خوبی با روش های گوناگون آن آشنایی دارند.
علاوه بر ایجاد و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در گوگل ادز، پس از راه اندازی کمپین می بایست با بررسی لحظه ای نتایج و بازخوردها رفتار و واکنش مخاطبان را ارزیابی و ایرادات کمپین را شناسایی کرده و در راستای اصلاح آن ها تغییراتی در استراتژی های بازاریابی کمپین خود اعمال کنید.

استخدام کارشناس گوگل ادز با به عهده گرفتن مسئولیت مدیریت کامل کمپین، بهینه سازی و اصلاح استراتژی های بازاریابی در گوگل ادز را برای شما انجام خواهد داد و با بکارگیری ابزار قدرتمند و موثر در بازاریابی برای دستیابی بهتر نتایج به شما کمک خواهد کرد.

ادامه مطلب  روش های افزایش فروش با سایت گوگل ادز

مزایای استخدام کارشناس گوگل ادز

توسعه و مدیریت کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز نیازمند تخصص و دانش بازاریابی در سطح حرفه ای است و استخدام کارشناس گوگل ادز با برخورداری از دانش بالا، این فعالیت ها را در مدت زمان کوتاهی برای شما انجام خواهد داد. به طور مثال بهینه سازی گوگل ادز برای فروشگاه اینترنتی توسط کارشناس گوگل ادز باعث صرفه جویی و همچنین هدفمندی هزینه های شما خواهد شد.

از مزایای اصلی استخدام کارشناس گوگل ادز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در زمان:

برای اینکه تبلیغات شما در صفحه ی اول نتایج جست و جوی کاربران نمایش داده شود می بایست پروسه ی زمان بری را طی کنید.

تحقیق کلمات کلیدی و انتخاب کلمات کلیدی هوشمندانه و درست، ایجاد تبلیغات، پرداخت هزینه و اعلام بودجه بندی به گوگل، آزمایش کمپین و بسیاری مراحل حائز اهمیت دیگر که نیاز به مهارت دارند از الزامات ایجاد کمپین تبلیغاتی در گوگل هستند و به زمان زیادی احتیاج دارند. استخدام کارشناس گوگل ادز با به عهده گرفتن تمام این مراحل در کمترین زمان و نظارت روی فعالیت کمپین امکان دیده شدن برند شما را در مدت زمان کوتاه افزایش می دهد.

  • صرفه جویی در هزینه ها:

یکی از موارد مهم در تبلیغات گوگل ادز بازگشت سرمایه است. برای اینکه بتوانید از سرمایه ی بازاریابی خود در پلتفرم Google Ads به درآمدزایی برسید باید قادر باشید تبلیغات خود را به بهترین شیوه به کاربرانی که مخاطب هدف شما هستند ارائه دهید.

استخدام کارشناس گوگل ادز به شما کمک می کند سرمایه و بودجه ی تبلیغاتی خود را به خوبی مدیریت کنید و از اتلاف سرمایه ی شما جلوگیری می کند.

  • هدایت صحیح مسیر تبلیغات:

کارشناسان گوگل ادز با تجربه ای که در این زمینه دارند قادرند با کمترین هزینه مسیر تبلیغات شما را در مرتبط ترین حوزه ها هدایت کنند و تاثیر آگهی های شما روی مخاطبان هدف را افزایش دهند.

  • سرعت بالای سازگاری با تغییرات:

استخدام کارشناس گوگل به شما کمک می کند با تغییرات روز بازار هماهنگ باشید و در رقابت نزدیک با حریفان عملکرد خوبی داشته باشید.

ادامه مطلب  بازاریابی با گوگل ادز

این افراد با تخصص بالا در زمینه ی بازاریابی دائما در حال به روز رسانی و اعمال تغییرات مثبت در کمپین شما در راستای هماهنگ شدن با شرایط بازار هستند.

مزایای استخدام کارشناس گوگل ادز

مهارت های مورد نیاز برای کارشناس گوگل ادز کدامند؟

پیش نیازها و الزامات مقدماتی مورد نیاز برای یک کارشناس گوگل ادز شامل تسلط روی مباحث بازاریابی دیجیتال و مهارت های کاربردی در این حوزه می باشد، اما این به تنهایی کافی نیست. برای استخدام کارشناس گوگل ادز باید مهارت های پیشرفته تری را مد نظر قرار دهید که مهم ترین آن ها در زیر خلاصه شده است:

  • مدرک گوگل ادز:

این مدرک گواهینامه ای ست که شرکت گوگل پس از گذراندن آزمون های مختلف و کسب صلاحیت و تخصص کافی برای کار در پلتفرم های مختلف این شرکت، به افراد اعطا می کند.

افراد دارای مدرک گوگل ادز مهارت های لازم برای مدیریت کمپین های گوگل ادز را کسب کرده اند و اغلب توانمندی لازم برای مدیریت کمپین های تبلیغاتی را دارا هستند.

  • دانش کافی Google Analytics:

گوگل انالیتیکس Google Analytics همان قدرت تجزیه و تحلیل رفتار مخاطبان شما از طریق ابزارهای مختلف گوگل و ردیابی کمپین ها و تحلیل بازخوردهای آن هاست. در واقع این مهارت درک صحیح و کاملی از آنچه مخاطبان شما در فضای وب انجام می دهند ارائه می دهد.

  • دانش SEO و SEM:

بهینه سازی و بازاریابی موتورهای جست و جو بخش اصلی تولید محتوای تبلیغاتی و بازاریابی آنلاین را تشکیل می دهند. دانش این دو استراتژی در ایجاد تبلیغات هدفمنند نقش بسزایی دارد و یکی از مهارت های مهم مورد نیاز کارشناس گوگل ادز به حساب می آید.

مهارت های مورد نیاز برای کارشناس گوگل ادز کدامند؟

تبلیغات در گوگل چه مزیتی برای کسب و کارها دارد؟

گوگل پربازدید ترین سایت در سراسر جهان است و بهترین بستر برای دیده شدن کسب و کارها تلقی می شود. خدمات سرویس تبلیغاتی گوگل ادز Google Ads می تواند شما را با برنامه ریزی هدفمند سریع تر از آنچه انتظار دارید به اهدافتان نزدیک کند. از مزایای تبلیغات در پلتفرم گوگل می توان موارد زیر را نام برد:

  • هدف گیری دقیق مخاطبان:

با سرویس حرفه ای گوگل ادز امکان هدف گیری دقیق مخاطبان و مشتریان احتمالی شما بر اساس سن، مکان جغرافیایی، جنسیت و عباراتی که جست و جو می کنند فراهم شده است.

  • امکان گزارش گیری لحظه ای:

با راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در گوگل ادز در هر زمان و مکانی که هستید قادر به مشاهده و ردیابی روند بازخوردها و نتایج تبلیغات و بررسی و درک رفتار مشتریان خود هستید و می توانید برای اصلاح استراتژی بازاریابی خود در گوگل ادز اقدام کنید.

  • نمایش رایگان تبلیغات:

گوگل ادز بر اساس سیستم PPC یا پرداخت هزینه به ازای هر کلیک کار می کند. به این معنی که شما تنها زمانی برای تبلیغات هزینه پرداخت می کنید که مخاطب روی برند شما کلیک کرده باشد، و برای نمایش یا تنها دیده شدن آگهی تبلیغاتی تان هزینه ای نمی پردازید.
مزایای استفاده از سرویس تبلیغاتی گوگل بسیار فراتر از موارد اشاره شده در این بخش است. در واقع شما با ایجاد کمپین های تبلیغاتی در این پلتفرم از خدمات بسیاری بهره مند می شوید و تمام آنچه برای دیده شدن و افزایش ترافیک و نرخ تبدیل به آن نیاز دارید را دریافت خواهد کرد.

ادامه مطلب  گوگل ادز و کاربردهای آن

بهترین کارشناس گوگل ادز را استخدام کنید

گوگل ادز بستری ایده آل برای رشد کسب و کارهای آنلاین و بازگشت سرمایه در مدت زمان کوتاه محسوب می شود که با استفاده از آن و بکارگیری استراتژی های صحیح در آن می توان در مدت کوتاهی به نتایج عالی و موثر دست یافت.
با استخدام کارشناس گوگل ادز مناسب و حرفه ای که تجربه ی کافی در حوزه ی راه اندازی و پیگیری کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز را داشته باشد، می توانید مسئولیت مدیریت کمپین تبلیغاتی خود را به او واگذار کرده و منتظر بازخوردهای عالی و افزایش ترافیک وب سایت خود باشید.
برای استخدام بهترین کارشناس گوگل ادز متناسب با نیاز کسب و کارتان، معیارهای اصلی خود را مشخص کنید و آزمون های لازم برای استخدام را طراحی کنید تا توانمندترین کارشناس گوگل ادز را برای ارتقای سطح بیزینس خود استخدام کنید. در شرح آگهی شغلی استخدام کارشناس گوگل ادز تمامی مواردی که برای شما اهمیت دارد و از یک کارشناس گوگل ادز انتظار دارید را بیان کرده و مشخصا به هدف خود برای استخدام کارشناسِ خوب اشاره کنید.

مراحل استخدام کارشناس گوگل ادز

پس از تعیین اهداف دقیق خود برای استخدام کارشاس گوگل ادز، با تدوین مراحلی برای فرایند استخدام اقدام کنید. در ادامه راهنمایی های کاربردی در زمینه ی استخدام کارشناس مناسب گوگل ادز را مشاهده کنید.

  • شرح واضح شغل:

تمام آنچه از یک متخصص گوگل ادز اتظار دارید را به شکل واضح در شرح شغل توصیف کنید. تجربه ی سئو، تخصص در تحقیق کلمه های کلیدی و تجزیه و تحلیل داده ها نمونه هایی از این موارد هستند.

  • طراحی آزمون ارزیابی مهارت:

متقاضیان را از طریق آزمون مهارت های مختلف ارزیابی کنید و افرادی که به اندازه ی کافی خبره نیستند را حذف کنید. آزمون TestGorilla در گوگل ادز می تواند آزمون مناسبی برای سنجش و ارزیابی کاندیداها باشد.
لازم به ذکر است شرکت های تبلیغاتی بسیاری در حوزه ی استخدام کارشناس گوگل ادز فعالیت می کنند و شما می توانید با کمک گرفتن از آن ها کارشناس گوگل ادز مناسب را راحت تر پیدا کنید.

ادامه مطلب  10 مورد از مزایای تبلیغات در گوگل ادز برای رشد کسب و کار

نتیجه
فراگیر شدن استفاده از تکنولوژی روز و استفاده ی رو به رشد افراد از اینترنت برای جست و جوی محصول یا خدمات مورد نظر خود، گوگل را به ابزاری شاخته شده و قدرتمند برای تبلیغات و توسعه ی بیزینس ها تبدیل کرده است.
گوگل ادز سرویس تخصصی و موثر برای افرادی ست که به دنبال سرمایه گذاری در تبلیغات هدفمند آنلاین هستند تا با بودجه ی کم به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

در این فرایند یک کارشناس گوگل ادز می تواند با شناخت و پیگیری سرنخ های و ایجاد و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی مفید شما را در مسیر موفقیت کسب و کارتان همراهی کند و مدت زمان تحقق اهدافتان را کوتاه تر کند.
یک کارشناس گوگل ادز همچنین از خدمات محلی گوگل برای ایجاد دید بیشتر و سرنخ ‌ها برای کسب و کار شما استفاده می‌کند. مزیت اصلی استخدام کارشناس گوگل ادز صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی و مدت کاهش مدت زمان رسیدن به نتایج مطلوب است.

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط