اکانت اختصاصی گوگل ادز

اکانت اختصاصی گوگل ادز

گوگل ادز، که در گذشته به آن گوگل ادوردز گفته می‌شد، یک سیستم برای نمایش و تبلیغ سایت شما در فضای اینترنت است که توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. بسیاری از سئو کاران و مدیران کسب و کارها از این پلتفرم برای پیشرفت خود استفاده می‌کنند.

اکانت اختصاصی گوگل ادز یک سری ویژگی های متفاوت تری نسبت به دیگر اکانت ها دارد، از جمله این که امکان شارژ کردن دوباره اکانت، امکان استفاده در گوگل فارسی و امکان استفاده با دامنه های موجود در ایران را دارد که در دوره گوگل ادز به صورت کامل به این ویژگی ها پرداخته شده است.

اکانت اختصاصی گوگل ادز

گوگل ادز یک پلتفرم تبلیغاتی تخصصی است که توسط گوگل ارائه شده و به کسب و کارها اجازه می‌دهد کمپین های تبلیغاتی آنلاین خود را ایجاد و مدیریت کنند.

برخلاف اکانت گوگل ادز معمولی که ممکن است برای چندین مشتری یا پروژه استفاده شود، یک اکانت اختصاصی صرفاً برای یک مشتری استفاده می‌شود. با داشتن این اکانت، کسب و کارها می‌توانند کنترل کاملی بر کمپین های تبلیغاتی، گزینه های هدف، تخصیص بودجه و مشخص کردن عملکرد خود داشته باشند.

این سطح از سفارشی سازی تضمین می‌کند که تبلیغات شما بسیار مرتبط با مخاطبان هدف شما هستند و احتمال بیشتری برای ایجاد نتایج مثبت برای شما دارند.

یکی از مزایای اصلی استفاده از اکانت اختصاصی گوگل ادز این است که می‌توانید استراتژی تبلیغات خود را به طور خاص با اهداف کسب و کار خود تنظیم کنید. شما می‌توانید از بین انواع مختلف کمپین مانند تبلیغات جستجو، تبلیغات نمایشی، تبلیغات ویدیویی یا تبلیغات ویژه برای خرید بر اساس آنچه که با اهداف و مخاطبان هدف شما همخوانی دارد، انتخاب کنید.

ادامه مطلب  هزینه تبلیغ در گوگل ادز چگونه محاسبه می شود؟ نحوه ی پرداخت

علاوه بر این، داشتن یک اکانت اختصاصی به این معنی است که به ویژگی های پیشرفته ای مانند هدف گذاری مطابقت نیاز مشتری، فهرست های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو (RLSA) و ابزارهای گزارش عملکرد دقیق دسترسی خواهید داشت.

این ویژگی ها شما را قادر می سازد تا هدف گذاری خود را حتی بیشتر اصلاح کنید و هنگام بهینه سازی کمپین های خود تصمیمات مبتنی بر داده ها بگیرید تا بیشترین میزان مشتری را جذب کنید.

مزایای داشتن یک اکانت اختصاصی گوگل ادز

مزایای داشتن یک اکانت اختصاصی گوگل ادز

داشتن یک اکانت اختصاصی گوگل ادز می‌تواند مزایای بی شماری را بدون هیچ گونه محدودیتی ارائه دهد. یکی از مزیت های اصلی این است که می‌توانید کنترل کاملی بر کمپین های تبلیغاتی خود داشته باشید.

با یک اکانت اختصاصی، می‌توانید اهداف خاصی را جهت رشد کسب و کار متناسب با نیازهای تجاری خود تعیین کنید. مزیت دیگر افزایش دید و دسترسی بیشتر کاربر به سایت شما است که با استفاده از تبلیغات گوگل حاصل می‌شود.

با داشتن یک اکانت کاربری اختصاصی، می‌توانید از گزینه های مختلف هدف مانند کلمات کلیدی، جمعیت شناسی و مکان های جغرافیایی استفاده کنید تا اطمینان شوید که تبلیغات شما توسط مخاطبان مناسب در زمان مناسب دیده می شود.

علاوه بر این، داشتن یک اکانت کاربری اختصاصی گوگل ادز امکان ردیابی و تجزیه و تحلیل بهتر عملکرد کمپین های شما و مخاطبین هدف را فراهم می‌کند. شما به راحتی می‌توانید معیارهای کلیدی مانند کلیک ها، نرخ تبدیل و هزینه به ازای هر کلیک را کنترل کنید تا تعیین کنید کدام استراتژی ها برای رشد شما موثرتر هستند.

ادامه مطلب  نقش گوگل ادز در پیشرفت کسب و کارها

همچنین یک اکانت اختصاصی دسترسی به ویژگی های اضافی مانند برنامه های افزودنی تبلیغات و ابزارهای بازاریابی را فراهم می کند. آموزش گوگل ادز شما را با این ویژگی ها جهت ایجاد فرصت های بیشتر برای تعامل با مشتریان و اثربخشی کلی تبلیغات آشنا می کند.

داشتن یک اکانت اختصاصی گوگل ادز به سازماندهی و مدیریت بهتر سایت های متعدد در صورتی که چندین کسب و کار را اداره می‌کنید کمک ویژه ای می‌کند. به این صورت که شما با خرید یک اکانت اختصاصی گوگل ادز می‌توانید از خدمات این اکانت برای سایت های مختلفی استفاده کنید.

یک اکانت اختصاصی گوگل ادز مزایایی مانند افزایش کنترل بر تبلیغات سایت، بهبود دید و دسترسی از طریق گزینه های تبلیغاتی هدفمند را به شما ارائه می‌دهد.

انواع دسترسی های گوگل ادز

انواع دسترسی های گوگل ادز

گوگل ادز برای کابران خود انواع دسترسی های مختلف را در نظر گرفته است و شما با خرید اکانت هایی که به صورت چند کاربره هستند دسترسی های محدودی خواهید داشت؛ ولی در اکانت های اختصاصی شما به تمام امکانات گوگل ادز دسترسی پیدا خواهید کرد. در ادامه این امکانات را شرح می‌دهیم.

  • دسترسی ادمین :

دسترسی ادمین در اکانت گوگل ادز به معنی اختیارات تمام و کمال برای شما می‌باشد. شما با داشتن دسترسی ادمین در اکانت گوگل ادز می‌توانید به تمام تنظیمات این پلتفرم دسترسی داشته باشید و دیگر از سوی آژانسی که پلتفرم را خریداری کرده اید قابل تنظیم و ایجاد تغییرات نیست.

شما با داشتن دسترسی ادمین می‌توانید تمام اختیارات راجب لینک های دعوت کاربران و تنظیمات لینک های دعوت را داشته باشید، توانایی انجام تغییرات برای کلیک کاربر، امکان لینک کردن (متصل کردن) سایت مورد نظر با گوگل ادز برای رصد کردن بازدهی تبلیغات برای سایت شما از جمله امکانات حساب کابری گوگل ادز می‌باشد که در هنگام دریافت دسترسی ادمین می‌توانید در اختیار داشته باشید.

  • دسترسی استاندارد :

در هنگام دریافت دسترسی استاندارد شما قادر خواهید بود که تمامی تنظیمات مربوط به اکانت گوگل ادز خود را مطابق با خواسته و اهداف خود تغییر دهید و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

ادامه مطلب  هزینه هر کلیک گوگل ادز

دسترسی استاندارد یا همان اکانت اختصاصی گوگل ادز است که می‌تواند به صورت کامل نیاز های شما را برطرف کند و شما به راحتی با پیاده سازی استراتژی های خود قدم در پیشرفت سایت خود بردارید.

  • دسترسی به ایمیل Email Only :

در حساب های چند کاربره گاهی شما فقط می‌توانید گزارشات مربوط به کمپین خود را تنها از طریق Email دریافت کنید. در این نوع از اکانت شما توانایی تغییر هیچ یک از ویژگی ها و تنظیمات گوگل ادز خود را ندارید و تمامی تغییرات برای شما توسط سایتی که خدمات را از آن ها تهیه کردید انجام می‌شود.

مواردی که باید هنگام راه اندازی یک اکانت اختصاصی گوگل ادز در نظر داشته باشید

مواردی که باید هنگام راه اندازی یک اکانت اختصاصی گوگل ادز در نظر داشته باشید

هنگام تنظیم یک اکانت اختصاصی گوگل ادز، چندین فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. قبل از هر چیز، مهم است که درک روشنی از اهداف و اهداف تبلیغاتی خود داشته باشید.

آیا به دنبال افزایش ترافیک وب سایت، افزایش کلیک کاربران یا افزایش فروش خود هستید؟ داشتن درک کامل از نتایج مورد نظر؛ شما را هدایت می‌کند تا بهترین فرآیند تبلیغاتی را راه اندازی کنید.

در مرحله بعد، بودجه تبلیغات خود را در نظر بگیرید. مشخص کنید که مایلید روزانه یا ماهانه چقدر برای تبلیغات هزینه کنید و بر اساس آن بودجه را تخصیص دهید. ایجاد تعادل بین دستیابی به بیشترین تعداد مشتریان با کمترین مقدار تبلیغ یکی از بزرگترین هدف های کسب و کار ها می‌باشد.

علاوه بر این، انتخاب کلمات کلیدی مرتبط برای هدف قرار دادن مخاطبان مناسب بسیار مهم است. تحقیقات کاملی برای کلمات کلیدی انجام دهید و عباراتی را انتخاب کنید که با محصولات یا خدمات شما همسو باشد. این مورد تضمین می‌کند که وقتی کاربران برای جستجوهای مرتبط در گوگل جستجو می‌کنند، تبلیغات شما شانس بیشتری دارند که برای کابران به نمایش درآیند.

ادامه مطلب  گام به گام به سوی صفحه اول گوگل

در دنیای دیجیتال امروزی، داشتن یک اکانت اختصاصی گوگل ادز میتواند کلید افزایش و رشد  پتانسیل تبلیغات آنلاین شما در حوزه وب باشد. استفاده از گوگل ادز این امکان را به شما می‌دهد تا کنترل کاملی بر کمپین های تبلیغاتی خود داشته باشید، به اطلاعات و معیارهای دقیق رشد کسب و کارتان دسترسی داشته باشید و تبلیغات خود را برای حداکثر کارایی آن ها بهینه کنید.

راه اندازی یک اکانت اختصاصی گوگل ادز نسبتا ساده است. شما باید سایتی که خدمات گوگل ادز را با بهترین قیمت ارائه می‌دهد را پیدا کنید تا بتوانید با خرید اشتراک گوگل ادز اقدام به راه اندازی کمپین تبلیغاتی برای سایت خود کنید.

هنگام تنظیم اکانت خود، چند فاکتور مهم را در نظر داشته باشید. مطمئن شوید که اهداف روشنی را برای کمپینهای خود تعریف کردهاید، تحقیقات کاملی در مورد کلمات کلیدی انجام دادهاید، در ادامه باید به طور منظم رفتار های مخاطبین خود را مدنظر بگیرید تا به نتیجه ی دلخواه برسید.

داشتن یک اکانت کاربری اختصاصی گوگل ادز مزایای زیادی را به شما ارائه می‌دهد که می‌تواند نتیجه ی مثبت تبلیغات شما را تا حد زیادی افزایش دهد. شما کنترل بیشتری بر نحوه نمایش تبلیغات خود، افرادی که آنها را می‌بینند و زمان نمایش آنها خواهید داشت. همچنین با گزارش های تحلیلی دقیق، اطلاعات ارزشمندی در مورد رفتار مشتری به دست خواهید آورد.

اکانت اختصاصی گوگل ادز را چگونه تهیه کنیم؟

اکانت اختصاصی گوگل ادز را چگونه تهیه کنیم؟

راه اندازی یک اکانت اختصاصی گوگل ادز گامی مهم در به حداکثر رساندن اثربخشی کمپین های تبلیغاتی آنلاین شما است؛ خوشبختانه انجام این فرآیند نسبتاً ساده است و شما می‌توانید به راحتی با انجام چند راه کار ساده از خدمات گوگل ادز استفاده کنید.

ادامه مطلب  بازاریابی با گوگل ادز

برای این که بتوانید به یک اکانت اختصاصی گوگل ادز دسترسی داشته باشید، باید به بهترین شرکت برای شارژ اکانت گوگل ادز که خدمات خرید اکانت اختصاصی گوگل ادز را نیز ارائه می دهد مراجعه کنید. زیرا به دلیل تحریم ها امکان خرید مستقیم اکانت های گوگل ادز برای کاربران ایرانی بسیار سخت شده است.

پس از این که سایت معتبری را برای خرید اکانت گوگل ادز پیدا کردید نوبت به انتخاب پنل کاربری مناسب برای شما می‌رسد؛ شما با توجه به بودجه و استراتژی خود از بین انواع گزینه های موجود بهترین پلن کاربری را می‌توانید انتخاب کنید؛ این پلن ها دارای شارژ اکانت هستند که هر کدام مقدار متفاوتی هستند و به ازای هر کلیک تقسیم بندی شده اند.

سخن پایانی

امروزه با توجه به افزایش رقابت در فضای اینترنت؛ مدیران کسب و کار ها به دنبال راه هایی هستند که در کوتاه ترین زمان بهترین نتیجه را دریافت کنند به همین منظور امروزه از خدمات گوگل ادز استقبال ویژه ای می‌شود.

شما با دریافت اکانت اختصاصی گوگل ادز می‌توانید به پیشرفت کسب و کار خود در حوزه ی دیجیتال در کمترین زمان ممکن کمک کنید.

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط