بهترین شرکت برای شارژ اکانت گوگل ادز

بهترین شرکت برای شارژ اکانت گوگل ادز

کدام کسب و کار در عصر جدید بدون تبلیغات موثر توانسته است به حیات خود ادامه دهد؟
در دهه ی اخیر فعالیت تبلیغاتی و بازاریابی تغییرات چشمگیری را پشت سر گذاشته و Google Ads یکی از پلتفرم هایی ست که این تغییرات را هدایت می کند.
گوگل ادز پلتفرمی ست که با پرداخت پول به ازای هر کلیک روی تبلیغات، به کاربران که در واقع صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک هستند اجازه می دهد تجارت خود را در محیط وب تبلیغ کنند.
تعداد جستجوهای روزانه ای که در گوگل انجام می شود بیش از 5 میلیارد محاسبه شده و این تعداد جستجو می تواند موفقیت شما را در تحقق اهدافتان تضمین کند، چرا که در این میان تعداد زیادی از جست و جوها با کسب و کار شما مرتبط است و گوگل ادز پتانسیل بالایی برای اتصال کاربرانی که به دنبال خدمات شما هستند را به وب سایت شما دارد.
در دوره گوگل ادز این پلتفرم به طور دقیق بررسی شده و همچنین الزامات انتخاب بهترین شرکت برای شارژ اکانت گوگل ادز مورد تحلیل قرار گرفته است.

چرا تبلیغات در گوگل ادز اهمیت دارد؟

زمانی که محصول، خدمات یا هر عبارتی را در گوگل سرچ می کنید، اولین نتایج سرچ که در صفحه ی اول ظاهر می شوند، علاوه بر سئو ویژگی دیگری دارند. پشت این نتایج احتمالا یک کمپین تبلیغاتی قدرتمند گوگل ادز نهفته است.
شرکت ها و کسب و کارهای مختلف برای نمایش آگهی به مشتریانی که عبارات مرتبط با محصول یا خدمات آن ها را در گوگل جستجو می کنند، به گوگل هزینه می پردازند تا رتبه بندی بهتری برای نمایش آگهی آن ها در نظر بگیرد.
این شرکت ها با ارائه ی تبلیغات ماهانه و تنظیم سقف هزینه ی تبلیغاتی برای گوگل ادز، کمپین های تبلیغاتی خود را راه اندازی می کنند. همچنین مولفه های دیگر گوگل ادز برای مدیریت بهینه ی کمپین های تبلیغاتی در آن می تواند به هدایت هدفمندتر مشتریان کمک شایانی بکند.
برای مثال، با انتخاب مخاطبان هدف در سطح جهانی یا محلی، یا محدود کردن گروه سنی مخاطبان هدف و سایر ابزاری که گوگل ادز در اختیار شما قرار می دهد می تواند در ارائه ی هدفمند تبلیغات و خدماتتان موثر باشد.
علاوه بر این، این ابزار پیشرفته ی بازاریابی در گوگل ادز روشی ایده آل برای هر کسب و کار به حساب می آید تا رفتار معنادار مخاطبان هدف خود را ارزیابی کند. به این شکل که حین اجرای کمپین، نتایج و بازخوردهای مختلف از سوی مخاطبان مانند تعداد کلیک ها و غیره به دقت قابل اندازه گیری خواهد بود.
بهترین آژانس برای شارژ اکانت گوگل ادز

بهترین آژانس برای شارژ اکانت گوگل ادز

گوگل ادز در حال حاضر با ویژگی هایی که ارائه می دهد قدرتمندترین پلتفرم برای بازاریابی به شمار می آید. اما کار کردن با آن علاوه بر مهارت و تجربه، مستلزم صرف زمان زیادی برای آموزش گوگل ادز است که برای بسیاری از مدیران کسب و کارها عملا ممکن نیست.
بنابراین بهتر است از آژانس های تبلیغاتی که آفرهای خوبی برای مدیریت و شارژ اکانت گوگل ادز ارائه می دهند کمک بگیریم. اما بهترین آژانس برای شارژ اکانت گوگل ادز چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
یک آژانس تبلیغاتی مانند یک نیروی استخدام شده در کسب و کار شما، به ارتقای تجارت شما فکر می کند و نکات مهم مربوط به بازاریابی برند شما را در اولویت کار خود قرار می دهد، رقبای شما را شناسایی می کند و برای متمایز کردن برند شما روی مزیت های رقابتی کسب و کار شما تمرکز می کند.
یکی دیگر از دلایلی که شما برای اکانت گوگل ادز خود به کمک آژانس های تبلیغاتی نیاز دارید، شارژ اکانت گوگل ادز است که از طریق حساب های بانکی داخل ایران امکان پذیر نیست. در ادامه با این ویژگی و سایر خدمات آژانس های تبلیغاتی در زمینه ی گوگل ادز بیشتر آشنا شوید.

  • شارژ اکانت گوگل ادز:

برای استفاده از سرویس تبلیغاتی گوگل ادز، می بایست در ابتدا اکانت گوگل ادز خود را شارژ کرده و هزینه ای بابت تبلیغات کلیکی پرداخت کنید. به این معنی که با پرداخت مبلغی برای راه اندازی کمپین های تبلیغاتی خود برای گوگل تعیین کنید که به ازای هر کلیک روی تبلیغات شما مایل هستید چه مقدار هزینه از حساب شما برداشت شود.
گوگل برای شارژ اکانت های گوگل ادز داخل ایران به علت تحریم های اعمال شده سختگیرانه عمل می کند و امکان شارژ اکانت گوگل ادز با حساب های داخل کشور را ممنوع کرده است.

ادامه مطلب  بهینه سازی گوگل ادز برای فروشگاه اینترنتی

همچنین دور زدن تحریم ها و استفاده از حساب های بانکی اطرافیان شما در خارج از ایران نیز می تواند مشکل ساز باشد، چرا که اگر گوگل تشخیص دهد اکانت گوگل ادز و حساب بانکی متصل به آن در یک موقعیت مکانی قرار ندارند بلافاصله اکانت شما را مسدود خواهد کرد.
آژانس های تبلیغاتی معتبر در زمینه ی شارژ و مدیریت اکانت گوگل ادز می توانند به شکل قانونی و مجاز اکانت گوگل ادز شما را شارژ کنند، این شرکت ها توسط گوگل تایید شده اند و به عنوان پارتنرهای قانونی گوگل شناخته می شوند.
شما با پرداخت معادل ریالی شارژ اکانت گوگل به این شرکت ها و کارمزد اندک شارژ اکانت می توانید به راحتی حساب کاربری خود را شارژ کنید.

  • مدیریت هزینه تبلیغات گوگل ادز:

مدیریت هزینه ها در گوگل ادز کمی پیچیده است. شما در ابتدا مبلغی را برای شارژ اولیه ی اکانت گوگل ادز خود پرداخت می کنید، اما برای کنترل هزینه ها لازم است متغیرهای متعددی را تنظیم کنید.

میزان هزینه ای که مایل هستید گوگل برای تبلیغات روزانه خرج کند، تشخیص کلمات کلیدی پرفروش تر، قیمت پیشنهادی برای هر کلمه ی کلیدی و اصلاح قیمت پس از ارزیابی نتایج از جمله مواردی ست که می بایست به آن ها توجه شود و هوشمندانه ترین تصمیم در مورد آن ها اتخاذ شود.
مدیریت بهینه ی گوگل ادز به معنی صرف کمترین هزینه و دریافت بهترین نتایج است که تنها با آگاهی و تجربه امکان پذیر می باشد. اگر در این راه به اندازه ی کافی با تجربه نباشید و با اصول تبلیغات کلیکی و بیدینگ استراتژی Bidding Strategy آشنایی نداشته باشید بودجه ی شما به هدر خواهد رفت و نتیجه ای نخواهید گرفت.
افرادی که در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ به ویژه تبلیغات کلیکی گوگل ادز تخصص ها و مهارت های لازم را کسب کرده اند به خوبی به روش های مدیریت بهینه ی تبلیغات در گوگل ادز آگاه هستند و بودجه ی تبلیغاتی شما را به بهترین شکل مدیریت خواهند کرد.

  • راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و مدیریت آنها:

یکی دیگر از خدماتی که شرکت های تبلیغاتی در زمینه ی تبلیغات در گوگل ادز ارائه می دهند راه اندازی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی است.

ادامه مطلب  پیش نیازهای گوگل ادز

ممکن است بعضی مدیران برای راه اندازی و اداره ی کمپین های تبلیغاتی خود در گوگل شخصا اقدام به یادگیری تخصص های لازم و مهارت های مورد نیاز کار با این پلتفرم کنند، اما در حقیقت این کار علاوه بر نیاز به تجربه و مهارت زمان زیادی می طلبد و در کنار سایر مسئولیت های مدیران کسب و کارها عملا شدنی نیست.
لذا بهترین کار برای راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و مدیریت اکانت گوگل ادز استفاده از خدمات آژانس های تبلیغاتی است. این آژانس ها افراد خبره در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی می کنند و با سال ها تجربه و تخصصی که در اداره ی اکانت های گوگل ادز کسب کرده اند با تمام جنبه های این پلتفرم آشنایی کامل دارند.

این ویژگی ها می تواند مسیر دستیابی شما به موفقیت در تجارت تان را هموار کرده و کار شما را ساده تر کند. شما می توانید فعالیت های اصلی را به این افراد سپرده و خودتان در تمام بخش ها نظارت داشته باشید و نکات مهم را به آن ها گوشزد کنید.

انواع خدمات تبلیغاتی گوگل ادز

انواع خدمات تبلیغاتی گوگل ادز

تبلیغات در گوگل ادز با یک هدف اصلی و راه اندازی کمپین هایی در جهت تحقق آن آغاز می شود و شما بر اساس اهداف بازاریابی، استراتژی برندینگ و سرمایه ی خود یک نوع کمپین تبلیغاتی را انتخاب خواهید کرد.

  • کمپین نمایشی Display Campaigns :

با انتخاب کمپین های دیسپلی، گوگل بنرهای تبلیغاتی شما را در پلتفرم های پارتنر خود مانند یوتیوب و سایر اپلیکیشن ها به کاربران نمایش می دهد و با ایجاد افزایش آگاهی از برند به رشد بیزینس شما کمک خواهد کرد.

  • کمپین جستجو Search Campaigns :

در این نوع کمپین های تبلیغاتی هزینه بر اساس کلیک محاسبه می شود و تبلیغات شما به شکل رایگان نمایش داده می شوند. این کمپین ها پرطرفدار هستند زیرا بر اساس جستجوی کاربران و تایپ کلمات مرتبط با محصول یا خدمات شما عمل می کند و احتمال دیده شدن تبلیغات شما بیشتر خواهد بود.

  • کمپین خرید Shopping Campaigns :

با سرچ کلمات کلیدی محصول یا خدمات شما، این محصولات و خدمات با ذکر قیمت و نام فروشگاه در نتایج سرچ به کاربران نشان داده می شوند و به این شکل موجب جلب توجه کاربران به برند شما می شوند.

  • کمپین ویدیویی Video Campaigns :

با انتخاب و راه اندازی این نوع کمپین تبلیغاتی، گوگل تبلیغات ویدیویی شما را در تمام سایت های محبوب محتوای ویدیویی برای کاربران نمایش می دهد.

  • کمپین اپلیکیشن Application Campaigns :

برای تبلیغ اپلیکیشن خود انتخاب این کمپین بهترین گزینه است تا در مدت زمان کوتاه میزان نصب اپلیکیشن شما افزایش یابد.

ادامه مطلب  آموزش گوگل ادز

مراحل شارژ اکانت گوگل ادز

مراحل شارژ اکانت گوگل ادز

شما با ورود به حساب کاربری گوگل ادز خود می توانید در قسمت Billing and Payments به شکل مستقیم حساب گوگل ادز خود را شارژ کنید، اما در ایران این امکان به علت تحریم ها وجود ندارد و کاربران باید از طریق واسطه های معتبر و حساب های بانکی خارجی اقدام به مدیریت اکانت گوگل ادز و شارژ اکانت خود کنند.
این واسطه ها که در واقع آژانس های تبلیغاتی معتبری هستند که خدمات شارژ اکانت گوگل ادز و مدیریت آن را ارائه می دهند با دریافت کارمزد کمی در کمتر از چند دقیقه حساب شما را شارژ خواهند کرد.
همچین شما می توانید با پرداخت مبلغ شارژ اکانت گوگل ادز، با فعال کردن کد پروموشن معادل مبلغش که پرداخته اید شارژ هدیه از گوگل دریافت کنید و تا 30 روز مهلت استفاده از آن را داشته باشید.
وب سایت ها و آژانس های معتبر متعددی هستند که با ارائه ی آفرهای ویژه و پلن های مختلف شارژ اکانت گوگل ادز به شما در کاهش هزینه های تبلیغات کمک می کنند. این شرکت ها با در نظر گرفتن شرایط مالی کسب و کارهای نوپا و بودجه ی محدود آن ها برای تبلیغات، امکان شارژ اکانت با کمترین بودجه را فراهم کرده اند.

قیمت شارژ اکانت گوگل ادز

هزینه ی شارژ اکانت گوگل ادز با توجه به نوع کمپین تبلیغاتی که انتخاب می کنید و نوع تبلیغات شما متفاوت است. گوگل سرویس های مختلفی برای تبلیغات ارائه می دهد که هرکدام از آن ها بسته به فاکتورهای منحصر به فرد خود قیمت های مختلفی دارند.
به طور کلی میانگین هزینه تبلیغات به ازای هر کلیک (CPC) بین 1 تا 2 دلار برای کمپین جستجوی گوگل و 1 دلار برای کمپین نمایش Google در سال 2023 است. شبکه ی تبلیغاتی شما، صنعت و حوزه ی فعالیت شما، هدف گیری مخاطبان کمپین و سایر عوامل در تعیین قیمت شارژ اکانت گوگل ادز موثر هستند.
شرکت های بزرگ و کوچک به طور میانگین ماهانه بین 1000 تا 10000 دلار برای تبلیغات گوگل ادز هزینه می کنند که بسته به محصولات، رقبا و خدماتی که ارائه می دهند ممکن است این مبلغ تغییر کند.
اگر به دنبال خدمات پیشرفته و مدیریت حرفه ای اکانت گوگل ادز خود هستید، برای مشاوره در مورد مبلغ شارژ اکانت گوگل ادز و اطلاع از پلن های مختلفی که شرکت های معتبر ارائه می دهند می توانید به وب سایت این شرکت ها مراجعه کرده و یا با کارشناسان آن ها تماس بگیرید.

ادامه مطلب  متخصص گوگل ادز

نکات مهم تبلیغات در گوگل ادز

قبل از انتخاب و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در گوگل ادز باید تصمیم بگیرید هدف شما از ایجاد این کمپین تبلیغاتی چیست و می خواهید به چه نقطه ای برسید. هدف گذاری، بودجه بندی و نوع کمپین شما در بهینه سازی تبلیغات شما نقش موثر دارند و به شما کمک می کنند سریع تر به موفقیت دست یابید.
در ادامه مهم ترین نکاتی که برای تبلیغات در گوگل ادز باید بدانید معرفی شده اند:

  • تعیین اهداف واقع بینانه و دست یافتنی
  • طراحی و آماده سازی صفحه فرود جذاب
  • انتخاب بهترین کلمات کلیدی
  • نظارت و ارزیابی لحظه ای روی نتایج کمپین
  • تحلیل رفتار مخاطبان
  • آشنایی با Bidding Strategy و قیمت گذاری هوشمندانه

هدف از بکارگیری تمام استراتژی های بازاریابی در نهایت افزایش فروش است. گوگل تمام امکانات لازم برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی موفق و افزایش نرخ تبدیل و فروش را در اختیار شما قرار داده است تا برای رشد کسب و کار خود به نحو احسن از آن ها استفاده کنید.

با شارژ اکانت گوگل ادز و رعایت نکات مهم در تبلیغات کلیکی PPC می توانید تجارت خود را در وب گسترش داده و در مدت زمان کوتاه مشتریان بیشتری جذب کنید.

نتیجه گیری
مهم ترین نکته برای انتخاب بهترین شرکت برای شارژ اکانت گوگل ادز بررسی صلاحیت و تجربه ای ست که در این حوزه دارد. بسیاری شرکت ها خدمات متنوع و طرح های پیشنهادی شگفت انگیزی با کارمزد اندک برای شارژ اکانت گوگل ادز ارائه می دهند.

برخی از آن ها دارای گواهینامه ی Google Ads هستند که توسط گوگل به کسانی اعطا می شود که مهارت و تخصص خود را در دیجیتال مارکتینگ و به ویژه گوگل ادز اثبات کرده باشند.
اگر به دنبال یک آژانس تبلیغاتی متخصص در مدیریت کمپین های گوگل ادز هستید، در درجه ی اول توانایی و دستاوردهای آن را در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ بررسی کنید و پس از اطمینان حاصل کردن از اعتبار آن برای شارژ اکانت گوگل ادز و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی موثر توسط آن اقدام کنید.

ادامه مطلب  بهینه سازی گوگل ادز برای فروشگاه اینترنتی
ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط