گوگل ادز برای کسب و کارهای کوچک

گوگل ادز برای کسب و کارهای کوچک

آیا تا به حال به رویدادی رسیده اید که متوجه شوید بلیت های خود را در خانه فراموش کرده اید؟ یا تجربه ی خراب شدن ماشین تان در مسیر رفتن به جلسه ی کاری مهم را داشته اید ؟ در آن لحظات، آرزو می کنید کاش می توانستید با تکان دادن چوب جادویی این مشکلات را برطرف کنید.
متأسفانه، هیچ چوب جادویی در زندگی وجود ندارد، اما همیشه یک راه حل وجود دارد. در این مقاله رایج ترین مشکلات کسب و کارهای کوچک و روش های حل آن از طریق گوگل ادز را بررسی کرده ایم.
با این راهنما، مشکلات شما برای ارتقای بیزینس کوچک تان حل خواهد شد و جادوی گوگل ادز شما را به هدف تان خواهد رساند. دوره گوگل ادز راهنمای کامل Google Ads برای مشاغل کوچک، نقشه ی راه موفقیت در کسب و کار و بهترین راهکار برای برندسازی و گسترش تجارت هرچند کوچکِ شماست.

آیا گوگل ادز برای کسب و کارهای کوچک مفید است؟

کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی با چالش های مختلفی روبرو هستند. پاسخ به این که آیا تبلیغات گوگل برای کسب و کار کوچک شما ارزش دارد یا نه بستگی به این دارد که چقدر سریع می خواهید ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید.
اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، احتمالاً زمان، پول و منابع دیگری را برای راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کار خود صرف کرده اید، اما هنوز باید افراد را وادار کنید تا از آن بازدید کنند.
مطمئناً، می توانید به خانواده و دوستان خود بگویید و در مورد وب سایت جدید و جذاب خود در رسانه های اجتماعی پست کنید. اما این کافی نیست. میلیون ها مشتری بالقوه در اینترنت وجود دارند که به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می دهید. اگر آنها ندانند که وب سایت شما وجود دارد، وجود وب سایت شما هیچ تاثیر مثبتی نخواهد داشت. اینجاست که Google Ads وارد کار می شود.
Google Ads می تواند به شما کمک کند تا در صفحات نتایج جست و جوی وب خیلی زود پیدا شوید. به خصوص زمانی که تازه شروع به کار کرده اید و وب سایت شما جدید است و نیاز بیشتری به دیده شدن دارید.
چطور مطمئن شویم تبلیغات در گوگل ادز موثر است؟

چطور مطمئن شویم تبلیغات در گوگل ادز موثر است؟

Google Ads سرویس رایگانی برای ردیابی و پیگیری نتایج کمپین های تبلیغاتی و میزان نرخ تبدیل را ارائه می دهد که استفاده از آن در وب سایت شما تنها چند دقیقه زمان می برد.
پس از ثبت ‌نام و پیاده ‌سازی ابزار، می‌توانید ببینید که پس از تعامل مشتری با تبلیغات شما چه اتفاقی می‌افتد، آیا محصولی را خریداری کرده، در سرویس اطلاع رسانی یا نظر سنجی شما شرکت کرده‌، با کسب ‌و کار شما تماس گرفته یا برنامه ی شما را دانلود کرده‌ است؟
هنگامی که یک مشتری اقدامی که برای شما ارزشمند تلقی می شود را انجام می دهد، به این اقدامات مشتری “تبدیل” می گویند. این به شما کمک می‌کند تا اقداماتی را که می‌خواهید مشتریان در وب ‌سایت شما انجام دهند، ردیابی کنید و به طور قابل توجهی توانایی شما را برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات، دسترسی شما به اطلاعات و وضعیت کمپین‌ ها بهبود بخشد.
برای شروع جذب مشتریان جدید و گسترش دامنه و تأثیر خود آماده هستید؟ اگر علاقه دارید بدانید که تبلیغات گوگل چگونه به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر و شروع از مشاوران و کارشناسان گوگل ادز و کسب و کارهایی که قبل از شما وارد این پلتفرم شده اند کمک بگیرید. آموزش گوگل ادز می تواند چراغ راه شما در این مسیر باشد.

چالش های اصلی کسب و کارهای کوچک با گوگل ادز (Google Ads)

اگر به عنوان یک بیزینس نوپا و کوچک فکر می کنید گوگل ادز عرصه ی تبلیغات شما نیست، با چالش های کسب و کارهی کوچک در گوگل آشنا شوید و راهکار مناسب برای هرکدام را یاد بگیرید.

چگونه کسب و کارهای کوچک می توانند با بودجه ی اندک در تبلیغات گوگل رقابت کنند؟

کسب و کارهای کوچک برای گسترش بیشتر به سرمایه گذاری روی تبلیغات نیاز دارند. برخلاف تصور رایج، بودجه‌ های اندک کاملاً می‌توانند با هزینه های کلان در Google Ads رقابت کنند، فقط باید بدانید چطور هزینه کنید:
  • کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید.
  • یک استراتژی جامع گوگل داشته باشید.
  • گزارش بودجه را بررسی کنید.
  • تبلیغات خدمات محلی Google را اجرا کنید.
  • از هدف گذاری جغرافیایی گوگل کمک بگیرید.
  • از تبلیغات با کال تو اکشن حرفه ای و قوی استفاده کنید.
ادامه مطلب  بازاریابی با گوگل ادز

آیا تبلیغات من در گوگل مخاطب دارد؟

یک اشتباه که تازه کارها هنگام شروع کار تبلیغات گوگل ادز بسیار مرتکب می شوند، ایجاد کمپین تبلیغاتی بدون تحقیق کامل در مورد مخاطبان هدف است. مطمئناً، شما با اضافه کردن کلمات کلیدی مناسب می توانید نتایج خوبی بگیرید.
به استفاده از ابزار Keyword Planner رایگان موجود در Google Ads اکتفا نکنید و تقاضای کلمات کلیدی مرتبط مختلف را به همراه تخمین هایی که برای هر کلیک پرداخت می کنید پیدا کنید. اگر کلمات کلیدی مناسب را در جای مناسب استفاده کنید تبلیغات شما حتما دیده خواهند شد.
چرا کاربران باید روی تبلیغات من کلیک کنند؟

چرا کاربران باید روی تبلیغات من کلیک کنند؟

ویژگی هایی از کسب و کار خود ارائه دهید که آن را خاص و متمایز می کند. این کار به تنهایی می تواند به طرز شگفت انگیزی نتیجه بخش باشد. این منحصر به فرد بودن را در یک فضای بسیار محدود با استفاده از تبلیغات متنی خلاصه و کوتاه اعمال کنید.
تبلیغ خود را بر روی هر خدماتی که کسب و کار شما بهتر از دیگران انجام می دهد متمرکز کنید. افراد برای جذب شدن به سمت بیزینس شما باید ویژگی متمایزی در شما پیدا کنند.

هماهنگ کردن تبلیغات و صفحه فرود

مطمئن شوید که صفحه ی فرود شما دنبال می شود. امتیازات کیفی تبلیغات گوگل شما می تواند به دلیل تجربه ی ضعیف صفحه ی فرود به شدت کاهش یابد و منجر به ترافیک کمتر و کلیک های گران تر شود.
قبل از انتشار تبلیغات، مطمئن شوید که هر چیزی که قصد نوشتن آن را دارید به خوبی در صفحه ی فرود شما نشان داده شده است. حتی گاهی گوگل ممکن است با شناسایی ناهماهنگی تبلیغات با صفحه ی فرود، تبلیغات شما را تعلیق کند.

راه اندازی نسخه ی موبایل

اکثر توسعه دهندگان وب امروزه وب سایت هایی را می سازند تا هم در پلتفرم های موبایل و هم روی دسکتاپ کاربردی باشند. به خاطر داشته باشید که تخمین زده می شود 100 میلیارد جستجوی گوگل در ماه از گوشی های هوشمند نشات می گیرد و این تعداد در حال افزایش است!
اگر یک استراتژی قوی برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی، مخاطبان و موقعیت‌ های مناسب دارید، تبلیغات گوگل برای کسب ‌و کارهای کوچک بسیار موثر است. پلتفرم Google Ads به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که به هر کسی در جهان که به صورت آنلاین خدمات آن ها را جستجو می کند متصل شوند.
چرا کسب و کارهای کوچک باید از گوگل ادز (Google Ads) استفاده کنند

چرا کسب و کارهای کوچک باید از گوگل ادز (Google Ads) استفاده کنند؟

بازاریابی به معنای دستیابی به افرادی است که علاقه مند به خرید محصول شما هستند. چه راهی بهتر از تبلیغات در محبوب ترین موتور جستجو برای دستیابی به آن افراد؟ در میان دیگر ابزارهای بازاریابی ارزشمند گوگل، مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل ترندز، گوگل ادز یک روش فوق العاده موثر برای تبلیغات آنلاین است.
از طریق  Google Ads، کسب و کارها می توانند به هر کسی که از Google برای جستجوی آنلاین اطلاعات، محصولات و خدمات استفاده می کند دسترسی پیدا کند. تبلیغات گوگل می تواند مخاطبان زیادی را به سوی شما هدایت کند که به دنبال محصول یا خدماتی هستند که شما ارائه می دهید.

هدف قرار دادن مشتریان بالقوه

این نمونه ای از بزرگترین مزیت های گوگل ادز است که مشتریان را دقیقاً در لحظه ای که بیشترین آمادگی را برای تعامل دارند، هدف قرار می دهند و به آن ها دسترسی پیدا می کند. بنابراین، تا زمانی که کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار خود پیشنهاد می دهید، می توانید دقیقاً در لحظه ای که مشتریان بالقوه به دنبال محصولات شما هستند، نتیجه بگیرید.

امکان مدیریت و کنترل هزینه ها

Google به شما امکان می دهد پارامترهای کلیدی را برای کمپین خود تنظیم کنید و بتوانید مخارج خود را کنترل کنید. حتما برای شما جالب است بدانید که هزینه تبلیغ در گوگل ادز چگونه محاسبه می شود؟ تبلیغات گوگل بر اساس پرداخت به ازای هر کلیک کار می کند، به طوری که فقط زمانی پرداخت می کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند.
شما می توانید بیشترین مبلغی را که مایلید برای یک کلیک بپردازید انتخاب کنید و گوگل از حداکثر قیمت پیشنهادی تجاوز نخواهد کرد. همچنین میانگین بودجه روزانه را برای کمپین خود تعیین می کنید که این کار در کنترل هزینه ها بسیار موثر است.

امکان پیگیری نتایج تبلیغات

گوگل ادز ابزاری رایگان مملو از اطلاعات در اختیار شما می گذارد. “گوگل آنالیتیکس” می تواند به شما در بهبود تبدیل در تبلیغات PPC کمک کند. توضیحات سایت و محصول خود را بهینه کنید و رفتار بازدیدکنندگان را در فروشگاه خود تحلیل کنید.
گوگل ادز به شما این امکان را می دهد که ببینید کمپین های شما چقدر خوب عمل می کنند و آیا باید تغییراتی ایجاد کنید یا خیر، و اطلاعات و آمار همه چیز را از میانگین هزینه هر کلیک گرفته تا موقعیت آگهی و حتی نرخ تبدیل پوشش می دهد.

سرعت تبلیغات در گوگل ادز

هر شکلی از تبلیغات را با هر استراتژی که انتخاب کنید، باید مدت زمان بسیار زیادی را صرف آزمون و خطا کنید و ممکن است اصلا نتیجه ی مطلوبی نگیرید و تنها انرژی، زمان و هزینه ی خود را هدر داده باشید.
اما گوگل ادز پلتفرمی سریع، تحلیل پذیر و تغییرپذیر است که با استفاده از آن علاوه بر مدیریت هزینه ها می توانید در هرجا به مشکل برخوردید استراتژی تبلیغاتی خود را تغییر دهید. تبلیغات در سرویس گوگل ادز هوشمندانه ترین و سریع ترین راهی ست که شما را به مقصد می رساند.

هزینه تبلیغات گوگل ادز چقدر است؟

میزان پولی که کسب ‌و کارهای کوچک برای خرید تبلیغات گوگل ادز معین می کنند کاملاً به بودجه و سرمایه ای که برای تبلیغات در نظر گرفته اند و کلمات کلیدی که برای هدف انتخاب می‌کنند بستگی دارد.
کسی که «دمنوش لاغری» می فروشد، احتمالا CPC کمتری (هزینه به ازای هر کلیک) نسبت به شرکتی که «خدمات پس از فروش لوازم خانگی» ارائه می دهد باید بپردازد. البته رقابت برای هر دو کسب و کار نزدیک و بالاست، اما ارزش به دست آوردن آن مشتری برای خدمات پس از فروش بالاتر از دمنوش لاغری است.
عبارات کلیدواژه ی خاصی حجم جستجوی ماهانه بسیار بیشتری نسبت به سایرین خواهند داشت ، مثلا «دمنوش لاغری» به طور متوسط 20 جستجو در ماه دارد، اما «خدمات لوازم خانگی» 20000 دفعه در ماه جستجو می شود.
یکی از بهترین جنبه های تبلیغات گوگل این است که بدون توجه به بودجه ی تبلیغاتی، کسب و کارهای کوچکتر می توانند با کسب و کارهایی که بودجه های کلان و نامحدود دارند هم رقابت کنند.
شما در واقع می‌توانید تبلیغات را بر اساس همان کلمات کلیدی نشان دهید ، فقط ممکن است هزینه ‌های روزانه ‌تان سریع ‌تر تمام می‌شود. هزینه تبلیغات گوگل تا حد زیادی به کلمات کلیدی که برای آن پیشنهاد می دهید، مکان های مورد نظر و بودجه تبلیغاتی شما بستگی دارد.
نتیجه
برای پیشرفت در عصر حاضر باید از تکنولوژی های جدید کمک گرفت و روش های تبلیغات سنتی دیگر کارآمد نیستند. تبلیغات گوگل می تواند برای کسب و کارهای کوچک ارزشمند باشد. مزایای زیادی که تبلیغات در Google می تواند ارائه دهد شامل توانایی دستیابی به مخاطبان هدفمند و با انگیزه، مدل قیمت گذاری پرداخت به ازای عملکرد، و پیگیری رفتار مخاطبان و تحلیل نتایج است.
اگر نگران یادگیری نحوه ی استفاده ی موثر از تبلیغات گوگل هستید، باید بدانید نیازی نیست متخصص یا کارشناس حرفه ای گوگل ادز باشید، زیرا امروزه ابزارهای متعددی در اینترنت موجود است که می تواند به شما کمک کند تا این روند را برای شما آسان تر کند.
از ابزار Google Ads ارائه شده توسط Constant Contact استفاده کنید و به مشتریان خود کمک کنید تا کسب و کار شما را به صورت آنلاین پیدا کنند، از شما خرید کنند و از سایر خدمات شما بهره مند شوند.
ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط