چگونه در لینکدین دیده شویم؟

چگونه در لینکدین دیده شویم؟

این روزها افراد بسیار زیادی از ابزارهای آنلاین استفاده می کنند؛ اما ممکن است آشنایی چندانی با ابزارهایی همچون لینکدین نداشته باشند. ابزارهای آنلاین علاوه بر سرگرمی می توانند به شما در دستیابی به اهدافتان نیز کمک های شایانی نمایند.

پلتفرم هایی همچون لینکدین که در حال حاضر محبوبیت بسیار زیادی نیز در سراسر دنیا دارند این امکان را برای شما فراهم می سازند تا به پیشرفت های قابل توجهی در کسب و کار خود دست یابید. این ابزار راهکاری عالی برای معرفی کسب و کار خود است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

برای دیده شدن در این پلتفرم تنها کافی است با چگونگی فعالیت در آن، که در دوره لینکدین به طور مفصل تشریح شده است، آشنا شده و ترفندها و نکات بسیار مهمی را به کار گیرید.

این ترفندها موجب بهبود کسب و کار شما خواهند شد و یادگیری آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد. در ادامه این نوشتار به بررسی هرچه بیشتر راهکارهای دیده شدن در این پلتفرم خواهیم پرداخت. تا انتها ما را همراهی کنید.

لینکدین چیست؟

پیش از آن که بررسی ترفندهای دیده شدن در این پلتفرم بپردازیم لازم است تا اشاره ای به لینکدین داشته باشیم. لینکدین به عنوان یک شبکه اجتماعی پرکاربرد و البته حرفه ای امکانات و قابلیت هایی را پیش روی شما عزیزان قرار می دهد تا کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

به موجب استفاده از این شبکه اجتماعی می توانید فعالیت های خود را بهتر از قبل به عموم مردم معرفی کرده و به این ترتیب شرایط بهتری را نیز تجربه کنید. لینکدین قابلیت های دیگری نیز دارد. اگر بخواهیم اشاره ای کوتاه به مهم ترین آن داشته باشیم می توان امکان برقراری ارتباط با افرادی را نام برد که در حوزه کاری شما فعالیت دارند.
آشنایی با این افراد به شما کمک می کند تا به اطلاعات بیشتری در زمینه کاری خود دست یابید. در حال حاضر افراد بسیار زیادی از این بستر برای پیدا کردن کار استفاده می کنند.

ادامه مطلب  آموزش لینکدین

به موجب این امر شما با ورود به این ابزار آنلاین می توانید به آگهی های استخدام شرکت های دیگر دسترسی یافته و با آن ها در ارتباط باشید. فعالیت در این پلتفرم کار سختی نیست. تنها کافی است تا با مراحل ایجاد، راه اندازی و دیده شدن در لینکدین آشنا شوید.

اهمیت دیده شدن در لینکدین

اهمیت دیده شدن در لینکدین

دیده شدن در لینکدین از جهات مختلفی اهمیت بسیار زیادی دارد تا شما را به اهدافی که در ذهن دارید برساند. به طور کلی در موارد زیر لازم است در لینکدین حضوری درخشان تر داشته باشید.

  • دستیابی به فرصت های شغلی بهتر:

زمانی که یک پروفایل پربازدید داشته باشید فرصت های شغلی بیش از پیش پیش روی شما قرار می گیرند؛ چرا که راه رسیدن به این فرصت ها راحت خواهد شد. در حال حاضر شرکت های بسیار زیادی سعی دارند تا از طریق لینکدین کارمند جذب کنند. شما با ایجاد یک پروفایل پربیننده می توانید راحت تر با این شرکت ها تعامل داشته باشید.

  • کسب رتبه بهتر در نتایج جستجو:

دیده شدن در لینکدین شما را به رتبه های مناسبی در نتایج جستجو می رساند. برای این امر توصیه داریم از پروفایلی استفاده کنید که می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران دیگر قرار دهد.

  • افزایش اعتبار خود در صنایع مختلف:

شما به موجب استفاده از پروفایل های پربیننده می توانید به صنایع مختلفی راه یابید و این امر به دلیل شناخته شدن شما میان آن ها است.

  • ارتباط بیشتر با صنایع مختلف:

تعداد بازیدهایی که از پروفایل شما در لینکدین صورت می گیرد می تواند احتمال دیده شدن شما در این بستر را فراهم سازد. با دیده شدن در لینکدین می توانید از فرصت های بهتری بهره مند شوید و به درجات بالاتری دست یابید. این موضوع اثربخشی بالایی در برقراری ارتباط بیشتر با صنایع مختلف دارد.

ادامه مطلب  درآمد دلاری از لینکدین

راهکارهای دیده شدن در لینکدین

راهکارهای دیده شدن در لینکدین

چگونه در لینکدین دیده شویم؟ این پرسشی است که ممکن است ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده باشد. دیده شدن در این پلتفرم برای شرکت هایی که قصد معرفی کسب و کار و فعالیت های خود را دارند بسیار اهمیت دارد. به موجب این امر می توان به پیشرفت هایی دست یافت که شاید در موارد دیگر قابل دستیابی نباشند.

آموزش لینکدین راهکارهای زیر را برای دیده شدن در لینکدین معرفی می کند. هر کدام از این راهکارها اهمیت بسیار زیادی در راستای رشد و پیشرفت کسب و کار شما دارند.

  • کپی کردن را فراموش کنید:

به عنوان اولین راهکار پیشنهاد می کنیم کپی کردن را کنار بگذارید. کپی کردن در صورتی اتفاق خواهد افتاد که شما برای انتشار محتوای مورد نظر خود به سراغ کپی کردن محتوای صفحات دیگر بروید. شما زمانی می توانید کسب و کار خود به بهترین حالت ممکن به دیگران معرفی کنید که قدرت بالایی در تولید محتواهای ارزشمند داشته باشید.
تولید محتواهای ارزشمند و انتشار آن ها در لینکدین پلی برای دستیابی به اهداف شما خواهند بود؛ بنابراین توصیه داریم به سادگی از کنار این موضوع عبور نکرده و کپی کردن را فراموش کنید. در حال حاضر نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که می توانند به شما در تولید محتوای متنی و ویدئویی کمک کنند.
این نرم افزارها با قابلیت های بی نظیر خود این امکان را برای شما فراهم می سازند تا بر اساس حوزه کاری خود تصاویری با کیفیت و مناسب تولید کنید. به عنوان مثال می توان فتوشاپ را نام برد که محتواهای تصویری شما را ارزشمند نموده و به دیده شدن آن ها کمک می کند.

اگر با موضوع پرسونال برندینگ آشنایی داشته باشید می دانید که اشاره به اعتبار نام یک برند دارد. استفاده از محتواهای کپی شده این اعتبار را تهدید می کند؛ بنابراین گزینه مناسبی برای شناسایی برند نیست.

  • به سراغ انتشار محتواهای کوتاه نروید:

بله درست متوجه شدید! انتشار محتواهای کوتاه احتمال دیده شدن شما در لینکدین را کاهش می دهد. این پلتفرم محدودیتی را برای کاربران خود از جهت طول محتوا در نظر نگرفته است و شما می توانید از چنین شرایطی به بهترین حالت ممکن استفاده کنید. محتواهایی را می توان در لینکدین ارزشمند دانست که به تعداد کلمات آن ها توجه بسیار زیادی شده باشد.
این امر هم برای محتواهای متنی و هم تصویری صدق می کند؛ چرا که می توانند اثرگذاری بیشتری بر مخاطبین شما داشته باشند. با توجه به این موضوع توصیه داریم انتشار محتواهایی که طول کوتاهی دارند را کنار بگذارید. برای انتشار یک محتوای متنی حتما به طور شفاف موضوع را مورد بررسی قرار دهید تا به این طریق از سمت لینکدین امتیاز بیشتری کسب کنید.

  • مراقبت لایک و کامنت های خود باشید:

برخلاف صفحات اجتماعی دیگر همچون اینستاگرام، لایک و کامنت هایی که از سوی شما انجام می شوند می توانند اثرات قابل توجهی بر دیده شدن کسب و کارتان در لینکدین داشته باشند. علت این امر اطلاع رسانی به کانکشن های سطح یک است.

ادامه مطلب  چگونه در لینکدین پروژه بگیریم؟

به بیان ساده تر می توان گفت اگر شما یک پست را لایک کنید و یا برای آن کامنت ارسال کنید این امر به کانکشن های سطح یک شما اطلاع رسانی خواهد شد. با این تفاسیر توصیه ما به شما استفاده از کامنت های باکیفیت است.

پست ها و محتواهایی که منتشر می کنید اگر از نظر کامنت کیفیت بالایی داشته باشند می توانند نرخ مشارکت را در صفحه شما افزایش دهند. علت این موضوع تعاملی است که میان کاربران انجام می شود و می تواند به بهبود و پیشرفت کسب و کار شما نیز کمک کند. برقراری ارتباط با کاربران دیگر از طریق کامنت گذاشتن یکی دیگر از راه های دیده شدن در لینکدین است.

نکته ای که بایستی به آن توجه داشته باشید این است که زمانی می توان انتظار دریافت یک کامنت باکیفیت را داشت که محتوای شما نیز کیفیت بالایی داشته باشد.

کیفیت محتوا ارسال کامنت های باکیفیت را به ارمغان می آورد؛ چرا که چگونگی برخورد کاربران با شما را تعیین می کند. با توجه به این موضوع پیش از انتشار یک محتوا حتما به این موضوع فکر کنید که مخاطبان شما چه واکنشی پس از مطالعه محتوا نشان می دهند.

محتواهای مناسب را به اشتراک بگذارید

محتواهای مناسب را به اشتراک بگذارید:

اگر می خواهید اصول لینکدین مارکتینگ را رعایت کنید باید توجه داشته باشید که اشتراک گذاری محتواهای مناسب نرخ تعامل شما با کاربران را افزایش می دهد. فضای لینکدین به این شکل است که شما می توانید به دو طریق محتواهای خود به اشتراک بگذارید. اگر بخواهیم اشاره ای کوتاه به این روش ها داشته باشیم می توان اشتراک گذاری خصوصی و اشتراک گذاری عمومی را نام برد.

ادامه مطلب  لینکدین مارکتینگ

اشتراک گذاری خصوصی به این شکل است که شما محتوای خود را تنها برای یک فرد ارسال می کنید. در مقابل با اشتراک گذاری عمومی می توان محتوای خود را برای افراد زیادی ارسال کرد که البته روش مناسبی نیست.

محتواهایی که تعامل زیادی را ایجاد می کنند تا مدت زمانی زیادی در معرض دید کاربران قرار می گیرند و شما می توانید برای چند روز از سوی آن ها لایک و کامنت دریافت کنید. توصیه داریم برای پاسخ به کامنت ها عجله نکنید و به یکباره تمام کامنت ها را پاسخ ندهید.

مراقب پاسخ هایی که با کامنت ها می دهید باشید:

ساختار و محتوای لینکدین به گونه ای است که اغلب افراد از آن به عنوان بستری جهت سرگرمی استفاده نمی کنند. با توجه به این موضوع اکثر کامنت ها به صورت متنی بوده و ایموجی نیستند. همچنین لازم به ذکر است که کامنت های ارسالی از سبکی تحلیلی برخوردار هستند و کاربران با توجه به تجارب خود اقدام به ارسال کامنت می کنند.

توصیه داریم حتما زمان مشخصی را برای پاسخ به کامنت ها تعیین کنید و به بررسی دقیق این کامنت ها بپردازید. متن هایی که در پاسخ به یک کامنت ارسال می شوند می توانند روند رشد کسب و کار شما را دستخوش تغییر قرار دهند.

از تصاویر در پست های خود استفاده کنید:

یکی دیگر از راه های دیده شدن در لینکدین استفاده از تصاویر در محتواها است. این تصاویر می توانند نرخ مشارکت شما در این بستر را افزایش داده و به این ترتیب زمینه های لازم برای دیده شدن کسب و کارتان را فراهم سازند.

این زمانی محقق می شود که شما از تصاویر و ویدئوهای مرتبط با پست خود استفاده کنید. شما به موجب این امر می توانید ارتباط بهتری با کاربران خود برقرار کنید و ذهن مخاطب را به چالش بکشید.

  • به هیچ عنوان از کامنت های تبلیغاتی و اسپم استفاده نکنید:

افرادی که از بستر لینکدین استفاده می کنند اکثرا متخصص هستند و در این حوزه به صورت حرفه ای فعالیت دارند. با توجه به این موضوع استفاده از کامنت های تبلیغاتی شیوه مناسبی برای دیده شدن در لینکدین نیست. برخی از کاربران شما از پست هایی استفاده می کنند که به صورت کاملا تخصصی طراحی شده اند.

ادامه مطلب  نصب لینکدین

به هیچ عنوان برای این پست ها کامنت های تبلیغاتی ارسال نکنید؛ چرا که بازخورد خوبی دریافت نخواهید کرد. ارسال چنین کامنت هایی نگاه کاربران به شما را منفی می سازد و موجب افت روند رشد کسب و کارتان می شود.

یک استراتژی عالی برای محتواهای خود انتخاب کنید:

انتخاب یک استراتژی مناسب برای محتواها جهت دیده شدن در لینکدین بسیار اهمیت دارد. با استفاده از این استراتژی ها می توانید یک چارچوب از پیش انتخاب شده را برای پیشبرد اهداف خود انتخاب کنید. این استراتژی مزیت های قابل توجهی برای شما همراه دارد. از مهم ترین مزیت های آن می توان به دریافت بازخوردهای ارزشمند و صرفه جویی در زمان هنگام تولید محتوا اشاره نمود.

  • به حرفه ای ها بپیوندید:

شما با خلق یک محتوای ارزشمند می توانید با افراد حرفه ای در حوزه کسب و کار خود تعامل داشته باشید و این راهی برای نشانه گیری اهداف شما است. در این راستا لازم است حتما محتواهای خود را تحلیل کرده سپس منتشر کنید تا اثرات مثبت آن را در فضای لینکدین شاهد باشید.

نتیجه:

با توجه به مطالبی که بیان شد می توان به این نتیجه دست یافت که برای دیده شدن در لینکدین بایستی از ترفندها و راهکارهای خاصی استفاده کنید. این ترفندها شامل تولید محتوای باکیفیت و کاربری می شوند. لینکدین بستری است که کاربران معمولی و صاحبان کسب و کارهای مختلف از آن استفاده می کنند. چنین فضایی برای کاربران معمولی امکان دستیابی به فرصت های شغلی بهتر و برای شرکت ها رشد بیشتر را رقم می زند.
با بکارگیری ترفندهایی که نام برده شد شما می توانید در این فضا بهتر حضور یابید و به اهداف موردنظر خود در مدت زمان کوتاه تری دست یابید. این موضوع زمانی تحقق می یابد که در این فضا بیشتر دیده شوید و تولید محتوای ارزشمند و استفاده از کامنت های مناسب می تواند به شما در این راستا کمک های بسیار زیادی نماید.

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط