نقد کردن درآمد دلاری با پی پال

پی پال یک پلتفرم جامع اینترنتی برای انجام عملیات بانکی در سراسر دنیاست که امکان خرید و فروش آنلاین کالا، نقل و انتقال پول و سایر عملیات بانکی را با سرعت بالا و به سادگی انجام می دهد.

مشتریان PayPal با ایجاد یک حساب در این پلتفرم و اتصال آن به یک حساب جاری یا یک کارت اعتباری بانکی می توانند عملیات مختلف بانکی و پولی اعم از پرداخت ها و نقل و انتقالات مالی خود را در مدت زمان کوتاه انجام دهند.

به عبارت دیگر پی پل به عنوان واسطه می تواند پول را از حساب شما به حساب های دیگر ارسال کرده و یا از آن ها دریافت کند. امروزه این پلتفرم کارت های اعتباری و نقدی تحت عنوان پی پل ارائه می دهد و میلیون ها فروشگاه آنلاین در سراسر دنیا آن را به رسمیت شناخته و قبول دارند.

برای آشنایی با روش های استفاده از پی پل برای نقد کردن درآمد دلاری راهنمایی های ارائه شده در این مطلب را از دست ندهید.

نقد کردن درآمد ارزی با پی پل

برای افرادی که در ایران زندگی می کنند و از طریق دوره درامد دلاری به درآمد دلاری رسیده اند، پی پل روشی سریع و کارآمد برای تبدیل درآمد قانونی به ریال است.

در دنیای دیجیتال افراد در سراسر دنیا با هم در تعامل بوده و نیاز به بستری امن برای انجام معاملات دارند. پی پل این امکان را برای مردم فراهم می کند تا نقل و انتقال پول خود را سریعتر و آسان تر انجام دهند و به همین دلیل در دنیای مدرن از اهمیت بالایی برخوردار است.

متاسفانه به علت تحریم هایی که علیه ایران صورت گرفته است، بسیاری از افرادی که در گذشته به راحتی با سایت ها و شرکت های خارجی کار می کرده اند و درآمد دلاری داشته اند، امروزه برای تبدیل درآمد دلاری خود دچار مشکلاتی شده اند، با این حال پی پال همچنان می تواند در حل این مشکلات به شما کمک کند.

ادامه مطلب  درآمد دلاری از ترجمه

اگر در سایت های خارجی به عنوان فریلنسر فعالیت دارید یا با شرکت های بین المللی تعاملات تجاری دارید، امکان نقد کردن درآمد ارزی شما از طریق پل پل و تنها با انجام چند مرحله ی ساده امکان پذیر است. در ادامه به شما خواهیم گفت نقد کردن درآمد دلاری با پی پال چگونه است و برای تبدیل درآمد دلاری خود به ریال چه مراحلی را باید انجام دهید.

نقد کردن درآمد ارزی با پی پل

پی پال چگونه کار می کند؟

پی پال یک گزینه ی ایده آل برای پرداخت و انتقال وجه است که خدمات خود را به مصرف کنندگان و تاجرانی که پی پل را پذیرفته اند و در کسب و کار خود استفاده می کنند، ارائه می دهد. افراد می توانند از کارتخوان های پی پل در فروشگاه یا محل کسب خود استفاده کنند و یا با فعال کردن درگاه پی پل در وب سایت های خود از خدمات این پلتفرم بهره مند شوند.

سایر مصرف کنندگان نیز قادرند با درگاه های پی پل فاکتورهای خرید خود را پرداخت کرده و یا به آسانی به حساب دیگران پول انتقال دهند و یا از آن ها پول دریافت کنند.

شما می توانید با استفاده از پی پل مبالغ مورد نظر خود را به هر آدرس ایمیل یا شماره ی کاربران دیگر انتقال دهید، خواه گیرنده ی مورد نظر حساب PayPal داشته باشد یا نداشته باشد.

کاربران برای ثبت نام و افتتاح حساب در PayPal به یک آدرس ایمیل نیاز دارند و باید یک کارت اعتباری، کارت نقدی یا حساب بانکی برای تکمیل مراحل ثبت نام راه‌اندازی ارائه کنند.

PayPal پس از تایید اطلاعات و اطمینان از اینکه شخصی که حساب را راه ‌اندازی می‌کند، مالک قانونی آن است، حساب شما را راه اندازی خواهد کرد.

نقد کردن درآمد ارزی برای چه کسانی مفید است؟

گسترش فعالیت های تجاری و روابط کاری و اجتماعی میان افراد در سراسر دنیا باعث شده تکنولوژی برای پاسخگویی به نیازهای روز کاربران خود روش های ارائه ی خدمات را توسعه دهد.

ادامه مطلب  کسب درآمد دلاری از گوگل

امروزه افراد زیادی با یادگیری و آموزش درامد دلاری برای کسب درآمد دلاری با شرکت های خارجی در بستر فضای مجازی فعالیت می کنند و نیاز به پلتفرم امنی برای تبدیل درآمد دلاری خود دارند. از جمله شغل هایی که نیاز به خدمات نقد کردن درآمد دلاری دارند می توان به مشاغل زیر اشاره کرد:

فریلنسرها برای نقد کردن درآمد حاصل از انجام پروژه های خارجی

عکاسان برای نقد کردن درآمد حاصل از فروش عکس در سایت های خارجی

تریدرها برای نقد کردن درآمد حاصل از معاملات ارزهای دیجیتال و خرید و فروش سهام در بازارهای مالی بین المللی

افرادی که در زمینه ی Affiliate Marketing یا همکاری در فروش با آنلاین شاپ های خارجی کار می کنند و پورسانت خود را به دلار دریافت می کنند

سایر بیزینس های الکترونیکی بین المللی که درآمد ارزی دارند

پی پال طیف وسیعی از راه حل ها را برای فعالیت های روزمره به کسب و کارهای مختلف ارائه می دهد. این پلتفرم محیطی امن و آسان برای انجام تراکنش های آنلاین و حضوری و انجام امور مدیریت کسب و کار است.

کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی

به دنبال توسعه ی فضای مجازی و خدماتی که دنیای دیجیتال به انسان ارائه می دهد، روز به روز دریچه های جدیدتری رو به فرصت های شغلی ایده آل به سوی افراد گشوده می شود.

در عصر حاضر شما هر تخصص و مهارتی داشته باشید با یک جستجوی حرفه ای و بکارگیری روش های بازاریابی دیجیتال می توانید برای ایجاد یک منبع درآمد ارزی برای خود اقدام کنید. سایت های بسیاری در تمام دنیا راه اندازی شده اند کسب و کارها و متخصصان در هر حوزه از علم و صنعت را به هم ارتباط می دهند و از طریق آن ها می توانید برای شرکت های خارجی کار کرده و به کسب درآمد دلاری بپردازید.

تخصص شما در هر زمینه ای از جمله برنامه نویسی، طراحی گرافیکی، تولید محتوا، مارکتینگ یا هر حوزه ی دیگری که باشد می توانید از طریق این سایت ها حتی به درآمد دلاری رایگان دست پیدا کنید. بعضی از شناخته شده ترین این سایت ها عبارتند از:

  • Upwork :

یکی از بزرگترین سایت های فریلنسری دنیا

  • Theme Forest :

سایت بزرگ فروش قالب های آماده ی وردپرس و افزونه ها برای طراحی سایت

  • Linkedin :

تخصصی ترین سایت کاریابی بین المللی

  • Istock :

مرجع تخصصی و مشهور خرید و فروش عکس و فایل های گرافیکی در دنیا

ادامه مطلب  درآمد دلاری بدون زبان انگلیسی

کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی

نقد کردن درآمد یوتیوب

عده ی زیادی از مردم در سراسر جهان از وب سایت یوتیوب برای کسب درآمد دلاری استفاده می کنند. یوتیوب یک پلتفرم پرمخاطب جهانی است که ویدیوهای آن روزانه میلیون ها بازدید دارد و یوتیوبرها با تولید محتوای جذاب و سرگرم کننده از این طریق کسب درآمد می کنند.

کسب درآمد از سایت یوتیوب به این صورت است که این پلتفرم به ازای تعداد خاصی از فالوورها و بازدیدهای ویدیوهای شما به حساب شما پول واریز می کند، درآمد شما از یوتیوب به دلار است و برای نقد کردن آن به خدمات پی پل نیاز دارید.

در حال حاضر افراد زیادی در ایران به عنوان یوتیوبرهای حرفه ای فعالیت می کنند و با شناخت سلیقه ی مخاطبان و تولید محتوای جذاب و فعالیت مستمر توانسته اند فالوورهای زیادی داشته باشند و ویدیوهای آن ها در مدت زمان کوتاه بازدیدهای بی شماری دارد. درآمد بعضی از این افراد از یوتیوب ماهانه بیش از چندهزار دلار است.

اگر شما هم برای کسب درآمد از یوتیوب مشتاق هستید و نگران نقد کردن آن هستید، می توانید با افتتاح یک حساب پی پل برای نقد کردن درآمد دلاری از یوتیوب فعالیت خود را آغاز کنید و یک منبع درآمد دلاری عالی برای خود ایجاد کنید.

کار با گوگل ادز

گوگل ادوردز یا گوگل ادز Google Ads یکی از سرویس های تبلیغاتی پرطرفدار گوگل است که به کسب و کارها امکانات مفیدی برای دیده شدن و افزایش نرخ تبدیل سایت آن ها ارائه می دهد.

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و تمایل دارید در این رقابت نزدیک کسب و کارهای آنلاین جایگاه خوبی در گوگل داشته باشید، گوگل ادز بهترین گزینه برای ارتقای سطح بیزینس شماست.

ادامه مطلب  درآمد دلاری رایگان

این سرویس با بهینه سازی شرایط سایت شما در موتور جستجوی گوگل، کاربران بیشتری را در مدت زمان کمتر به سایت شما هدایت می کند.

برای ایجاد حساب کاربری در گوگل ادز و شروع کار در این پلتفرم می بایست مبلغ مورد نظر برای ایجاد حساب و پرداخت هزینه ی کمپین های تبلیغاتی را از طریق پی پل پرداخت کنید.

همانطور که پیش از این اشاره شد پی پل به عنوان یک روش پرداخت مطمئن پشتیبانی می شود و خدمات گسترده ای در زمینه ی پرداخت ها و نقل و انتقالات پول ارائه می دهد که یکی از آن ها خدمات پرداخت گوگل ادز می باشد.

بنابراین می توانید از پی پل برای پرداخت هزینه ی خرید اکانت گوگل ادوردز نیز استفاده کنید و از این طریق کسب و کار خود را با تبلیغات گوگل ارتقا دهید.

انتقال پول از پی پل به مسترکارت و ویزا کارت

خدمات پی ‌پل تنها به پرداخت ‌های ارزی و خرید و فروش آنلاین محدود نمی شود.این پلتفرم معتبر، قابلیت ارسال و دریافت پول را از ویزاکارت ها و مسترکارت ها نیز فراهم می کند. پی پل بانک نیست و تنها پلتفرمی برای ارائه ی خدمات بانکی است و انتقال پول از طریق پی پل متداول ترین روش انتقال وجه به حساب های بانکی است.

برای انتقال وجه تنها کافی ست وارد برنامه ی PayPal شوید و روی موجودی خود در صفحه اصلی کلیک کنید. این موجودی فعلی PayPal شماست که می توانید از آن برداشت کنید.

در بخش «انتقال پول» و سپس «انتقال به حساب بانکی خود» کلیک کنید و برای انتقال فوری، Visa Card خود را انتخاب کنید، یا اگر قبلاً آن را وارد نکرده اید، آن را ثبت کرده و مراحل انتقال وجه را با وارد کردن مبلغ مورد نظر و انتخاب کارت انجام دهید.

این کار مشابه عملیات انتقال وجه کارت به کارت است که ما در سایت بانکی خود در ایران بسیار انجام می دهیم با این تفاوت که در پی پل با استفاده از ایمیل و حساب کاربری پی پل صورت می گیرد. کارمزد این تراکنش در پی پل معادل 0.25 دلار است.

ادامه مطلب  درامد دلاری در ایران

ساخت حساب پی پل و نقد کردن درآمد دلاری در ایران

ساخت حساب پی پل و نقد کردن درآمد دلاری در ایران

متاسفانه در کشور ما به علت تحریم های به وجود آمده ساخت حساب کاربری پی پل کمی دشوار شده و کاربران برای ایجاد آن با چالش های فراوانی روبرو می شوند.

اما با توجه به اینکه بسیاری از کاربران مشغول فعالیت در سایت های بین المللی هستند و برای نقد کردن درآمد ارزی حاصل از فعالیت های تجاری بین المللی خود نیاز به خدمات پرداخت و انتقال پی پل دارند، چاره ای به جز استفاده از ای پلتفرم باقی نمی ماند.

مراکز و موسسات متعددی در زمینه ی ساخت اکانت پی پل فعالیت می کنند که شما می توانید با استفاده از خدمات آن ها اقدام به ساخت حساب کاربری پی پل کنید و درآمد ارزی خود را به آسانی از طریق پی پل و تمام سایت هایی که این پلتفرم را به رسمیت می شناسند و پذیرفته اند دریافت کنید.

این مراکز به شما کمک می کنند از طریق روش های ایمن در مدت زمان کوتاهی درآمد خود را به ریال وارد حساب خود در بانک های ایران کنید. آسان ترین و ارزانترین روش نقد کردن درآمد دلاری در ایران برای افرادی که منبع درآمد ارزی دارند استفاده از خدمات پی پل است.

نتیجه گیری

PayPal  یک مهره ی بزرگ و قوی در زمین بازی شلوغ برنامه های پرداخت و انتقال وجه است. خدمات اساسی پی پل شامل پرداخت فاکتور خریدهای اینترنتی از آنلاین شاپ های سراسر دنیا، انتقال پول به سایر حساب ها و کارت های بانکی و انجام معاملات تجاری دیگر است.

سایر خدمات پی پل شامل امکان استفاده از کارت‌ های اعتباری و نقدی PayPal و انجام تراکنش های تبدیل دلار و نقد کردن درآمدهای ارزی می شوند.

افرادی که حساب کاربری پی پل برای خود ایجاد می کنند به طیف وسیعی از خدمات کسب و کار و تجارت در حوزه ی بین المللی دسترسی پیدا می کنند، به همین دلیل پی پل امروزه به پلتفرمی محبوب و پرکاربرد تبدیل شده است و روز به روز در حال گسترش است.

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط