درآمد دلاری از سایت های خارجی

درآمد دلاری از سایت های خارجی

در سال های اخیر به علت نوسانات غیر قابل پیش بینی نرخ ارز و در پی آن تحت تاثیر قرار گرفتن درآمد و مخارج افراد و خانواده ها، برای رسیدن به ثبات اقتصادی و سازگار کردن درآمد و مخارج زندگی روزمره نیاز به تغییر و تحول اساسی در کسب و کارها دیده می شود.
متاسفانه ارزش ریال روز به روز کاهش پیدا می کند و کسب درآمد به ریال کفاف هزینه های افراد را نمی دهد و قدرت خرید را به شدت کاهش داده است. روش های مختلفی برای ایجاد ثبات اقتصادی و افزایش قدرت خرید وجود دارد که به کارگیری آن ها می تواند تحول عظیمی در شرایط مالی شما به وجود بیاورد و ارزش دارایی شما را حفظ کند.
یکی از این راه حل ها برای ایجاد شرایط پایدار اقتصادی کسب درآمد به دلار از سایت های خارجی است. در این مطلب به معرفی سایت های خارجی که از طریق آن ها می توانید به دلار درآمد کسب کنید پرداخته ایم.

گرفتن پروژه های خارجی و اجرای گوگل ادز برای آن ها

گوگل ادز یکی از سرویس های ارائه شده توسط گوگل است که کسب و کارهای مختلف برای دیده شدن هر چه بیشتر و بهتر توسط کاربران از آن استفاده می کنند. با دریافت تبلیغات گوگل و نمایش دادن آن ها در وبلاگ یا سایت پربازدید خود از طریق گوگل ادز درآمد کسب کنید.
در واقع با هر کلیک روی تبلیغات گوگل در وب سایت یا وبلاگ شما، به حساب شما پول واریز خواهد شد. همچنین با گرفتن پروژه های خارجی و تبلیغ از سوی تبلیغ کنندگان خارجی و اجرای آن در گوگل ادز می توانید به درآمد برسید،
به این شکل که هرچه تعداد کلیک ها روی تبلیغات مورد نظر بیشتر باشد، تبلیغ کننده پول بیشتری به شما پرداخت خواهد کرد. شما می توانید برای معرفی خدمات یا پیشنهاد خرید محصولات از فروشندگان خارجی تبلیغ بگیرید و در وب سایت خود به وسیله ی سرویس گوگل ادز منتشر کنید.
این پروژه های تبلیغاتی می تواند به صورت عکس، متن، ویدیو یا محتوای چند رسانه ای باشد و محدودیتی برای فرمت آن در نظر گرفته نشده است.

لازم به ذکر است تیم آکادمی زمردیان با فراهم کردن دوره گوگل ادز به صورت کاملا جامع و در اختیار قرار دادن آن برای تمامی علاقه مندان به این تخصص راه را برای دانشجویان هموار کرده است.
درآمد دلاری از گرفتن پروژه های خارجی

راه های کسب درآمد از وب سایت های خارجی

اگر فرصت اشتغال برای شما در ایران فراهم نیست و برای کسب درآمد به دلار به دنبال راه ارزان و بدون نیاز به سرمایه هستید، به سایت های پولساز سری بزنید. بسیاری از کسانی که دارای تخصص ها و مهارت هایی از جمله مهارت های گرافیکی، مهارت تولید محتوا، مارکتینگ و غیره هستند بدون نیاز به سرمایه می توانند در سایت های خارجی فعالیت کنند و از این طریق به دلار درآمد کسب کنند.
با انجام و تحویل پروژه های مختلف در سایت های پولساز خارجی می توانید هزینه ی پروژه را به صورت ارز دیجیتال یا به دلار دریافت کنید. با انجام پروژه ها به صورت دورکاری برای کارفرمایان و شرکت های خارجی و یا از طریق فروش محصولات خود در سایت های خارجی به راحتی به دلار کسب درآمد کنید. در ادامه راهنمای روش های مختلف کسب و کار در سایت های خارجی و دریافت پروژه از طریق آن ها را ارائه داده ایم و انواع سایت های پولساز خارجی در زمینه های شغلی مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد.
لازم به ذکر است در دوره درامد دلاری آکادمی زمردیان به طور کامل در مورد انواع روشهای کسب درامد دلاری کامل پرداخته شده است که شما میتوانید برای بالا بردن اطلاعات خود این دوره ببنید.

راه اندازی کسب و کار دراپ شیپینگ

یکی از پیشرفت های قابل توجه تکنولوژی در عصر حاضر فراهم کردن امکان تجارت الکترونیک است. به این ترتیب که معاملات تجاری در بستر اینترنت و با حذف مراحل زمان بر بین خریدار و مشتری صورت می گیرد.
دراپ شیپینگ یکی از روش های متنوع برای راه اندازی یک تجارت الکترونیک است که روش کار در آن به این شکل است که شما به عنوان واسطه ای میان عمده فروش و خریدار قرار می گیرید و بدون نیاز به داشتن انباری برای نگهداری کالا و یا انجام امور حمل و نقل به فروش محصول می پردازید و از این طریق به دلار کسب درآمد می کنید.
به زبان ساده تر، شما محصولی را برای فروش ارائه می دهید و با فروش محصول در واقع سفارش خرید برای عمده فروش یا شخص ثالث در این فرایند ارسال می شود و شما تنها نقش رابط را در این میان دارید. دراپ شیپینگ در میان روش های کسب درآمد به دلار بسیار محبوب است چرا که روشی کم دردسر، بدون نیاز به سرمایه و آسان است.

ادامه مطلب  چگونه پروژه دلاری بگیریم؟

بهترین سایت های دراپ شیپینگ در سال 2022 عبارتند از:

  • AliExpress
  • Shopify
  • Salehoo
  • Worldwide Brands
  • Megagoods
  • Doba
  • Wholesale Central
  • Whilesale2B
  • Sunrise Wholesale

چاپ بر اساس تقاضا:

این روش کسب درآمد اینترنتی به دلار شباهت زیادی به دراپ شیپینگ دارد با این تفاوت که در این روش شخص سوم حذف شده و تنها فروشنده در این چرخه خودِ شما هستید.
در روش چاپ بر اساس تقاضا که به اختصار POD شناخته می شود، شما نسخه ای از محصول مورد نظر را طراحی می کنید و در صورت خرید مشتری آن را تولید می کنید. مثلا لباسی طراحی می کنید و اگر مشتری برای خرید آن اقدام کرد آن را تولید می کنید و برای او ارسال می کنید. در این پروسه طراحی، فروش، تولید و ارسال محصول به عهده ی شماست.

برای افزایش مشتریان می توانید از مخاطبان خود در سایر پلتفرم ها مثل یوتیوب، فیسبوک یا پلتفرم های تجارت الکترونیک که در ادامه معرفی شده اند استفاده کنید. بهترین سایت های خارجی برای کسب و کار به روش POD عبارتند از:

  • Spod
  • Printify
  • Sellfy
  • Gooten

کسب درآمد از سایت های خارجی با افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ نوع دیگری از ایجاد ارتباط بین محصول و خریدار است. در افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی پورسانتی شما به عنوان ناشر وابسته، محصولی را معرفی می کنید و به مشتریان پیشنهاد خرید آن را در شبکه های اجتماعی ارائه می دهید. اگر محصول از طریق پیشنهاد شما به فروش برسد، شما به عنوان ناشر وابسته مبلغی دریافت خواهید کرد.
امروزه بیزینس هایی زیادی در سراسر دنیا از افراد متخصص و علاقه مند دعوت می کنند تا به عنوان ناشر افیلیت برای محصولات آن ها فعالیت کنند و با قرار دادن لینک فروش محصول در اختیار شما فعالیت خود را با شما آغاز می کنند.
خریداران پس از تصمیم به خرید محصول روی لینک شما کلیک می کنند و به صفحه ی فروش هدایت می شوند، و به این صورت درصدی به عنوان کمیسیون یا پورسانت به شما تعلق می گیرد. مقدار این پورسانت به محصولی که فروخته می شود و طرح افیلیت آن که از قبل پذیرفته اید بستگی دارد.
برای افیلیت مارکتینگ موفق اگر در شبکه های اجتماعی دنبال کننده های زیادی دارید می توانید از طریق وبسایت هایی که طرح های همکاری بر اساس افیلیت مارکتینگ ارائه می دهند اقدام به این کار کنید.

ادامه مطلب  درآمد دلاری از ثبت شرکت

فروش در سایت Etsy

شما با فعالیت در سایت های فروشگاهی آنلاین بین المللی مانند آمازون یا Etsy می توانید با کاربرانی که در سراسر دنیا برای خرید محصولات یا خدمات مختلف در اینترنت جست و جو می کنند در ارتباط باشید و دامنه ی بیزینس و مشتریان خود را وسیع تر کنید. یکی از سایت های فروش آنلاین پرمخاطب و مشهور سایت Etsy است.
برای فروش محصولات خود در وب سایت فروش Etsy کافی ست کالای خود را در آن ثبت کنید تا برای خریداران زیادی از سراسر دنیا نمایش داده شود.
Etsy با فروش کالای شما در وب سایت خود کارمزدی معادل 5% از خریدار و کارمزد دیگری معادل 3% از فروشنده دریافت می کند. Etsy یک بازار جهانی از محصولات متنوع است که احتمال دیده شدن برند شما و فروش محصول شما را تا حد زیادی افزایش می دهد و منجر به کسب درآمد دلاری از طریق فروش کالا برای شما خواهد شد.
برای ورود به این بازار قدرتمند شرایط و قوانین آن را مطالعه کنید و در مورد سن مجاز فعالیت در Etsy و کالاهای مجاز برای فروش اطلاعات لازم را کسب کنید.

کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی

فروش در آمازون

آمازون شناخته شده ترین نام برای سایت های فروش در سطح جهانی است که همه حداقل یک بار از آن بازدید کرده یا حتی خرید انجام داده ایم. برای راه اندازی کسب و کار خود در آمازون محدودیت خاصی وجود ندارد و تقریبا “همه چیز” در آمازون پیدا می شود.  برای شروع فعالیت در آمازون تنها کافی ست حساب کاربری خود را به عنوان فروشنده با توجه به قوانین آمازون راه اندازی کنید و جزییات محصولات را وارد کنید.
با راه اندازی فروشگاه خود در آمازون محصولات شما در معرض دید طیف وسیعی از خریداران در سراسر جهان قرار خواهد گرفت و از طریق فروش آن ها سود خوبی به دست می آورید.
در آمازون علاوه بر فروشنده می توانید به عنوان افیلیت مارکتر و ناشر وابسته نیز همکاری کنید و با فروش کالای دیگران از 1 تا 10 درصد کمیسیون فروش کالا دریافت کنید، به این صورت که هر خریداری با استفاده از لینک ارائه شده توسط شما برای خرید محصول حداکثر تا 89 روز بعد اقدام کند، کمیسیون شامل حال شما خواهد شد.

ادامه مطلب  درآمد دلاری از طراحی سایت

فروش دوره های آموزشی

خرید و فروش دوره های آموزشی در حوزه های مختلف یکی از پردرآمدترین کسب و کارهای آنلاین این روزهاست. در هر حوزه ای تخصص یا مهارت خاصی دارید فرقی نمی کند، افراد برای خرید دوره های آموزشی برنامه نویسی، آشپزی یا بازاریابی و کارهای گرافیکی پول خوبی پرداخت می کنند.
برای فروش دوره های آموزشی در سایت های خارجی باید آموزش ها را به زبان انگلیسی تولید کنید، پس دانش زبان انگلیسی در این بخش مورد نیاز است.
روش های مختلفی برای بازاریابی دوره های آموزشی و تبلیغات فراگیر در شبکه های اجتماعی وجود دارد، مثلا تبلیغات در شبکه های محبوبی مانند توییتر، لینکدین یا فیسبوک می تواند موثر باشد. بهترین سایت ها برای فروش دوره های آموزشی در حال حاضر عبارتند از:

  • Udemy
  • Skillshare
  • Teachable
  • Podia
  • Thinkific
  • Kajabi

فروش آنلاین عکس

برای فروش عکس های استوک می توانید از سایت های فروش عکس که تعداد آن ها هم کم نیست اقدام کنید. عکس های مورد نظر خود را در سایت آپلود کنید و با فروش آن ها به سود قابل توجهی برسید، علاوه بر این می توانید با شناسایی علاقه و سلیقه ی مخاطبان یا تشخیص ترندهای مورد استقبال، با عکاسی در همان زمینه ها و فروش عکس ها در وب سایت های خارجی درآمد دلاری به دست بیاورید.
بهترین گزینه های کسب درآمد از سایت های خارجی با فروش عکس عبارتند از:

  • Alamy
  • 500px licensing
  • Smugmug
  • Shutterstock
  • Istock photo
  • Getty Images
  • Stocksy
  • Adobe stock
  • Twenty20
  • Depositphotos
  • Dreamstime
  • EyeEm
  • 123RF
  • Foap
  • Zenfolio
  • Pixieset

کسب در آمد دلاری با وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی

با هر تخصص یا مهارتی که در آن حرفی برای گفتن دارید وبلاگ بنویسید و از این طریق کسب درآمد کنید. وبلاگ نویسی حرفه ای باعث می شود تخصص و محتوای شما بیشتر دیده شود و در جست و جوی کاربران در گوگل یا سایر موتورهای جست و جو بیشتر دیده شوید.
با جذب مخاطبان بیشتر از سراسر دنیا می توانید برای کسب درآمد از روش های بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ نیز اقدام کنید و به درآمد دلاری برسید.
از مزیت های وبلاگ نویسی کم هزینه بودن آن است اما در عین حال ممکن است برای رسیدن به درآمد از طریق وبلاگ نویسی نیاز به تلاش بلندمدت داشته باشید. افراد برای یادگیری مطالب آموزشی، سرگرم کننده و بسیاری محتواهای متنوع دیگر از وبلاگ ها بازدید می کنند و وقت زیادی را در آن ها می گذرانند.
مناسب ترین بستر برای وبلاگ نویسی در ایران وردپرس WordPress است که می توانید محتوای مورد نظر خود را در آن منتشر کنید. داشتن یک وبلاگ یا سایت پربازدید می توان زمینه ی عالی برای کسب درآمد دلاری باشد که از طریق آن بتوانید تبلیغات انجام دهید.

ادامه مطلب  آموزش درآمد دلاری با هوش مصنوعی

برای فعالیت در این زمینه بهترین سایت ها عبارتند از:

      • Ghost
      • Medium
      • Substack
      • Media
      • Hubpages
      • Tumblr
      • wattpad

نتیجه
نوسان بیش از حد قیمت دلار در یال های اخیر بیشترین تاثیر را در زندگی و کسب و کار افراد داشته است. بسیاری از کسب و کارهای نوپا قادر به ادامه ی راه نبوده اند و کسب و کارهای باسابقه تر نیز از رونق افتاده اند.

تنها راه نجات از این وضعیت نابه سامان اقتصادی و هماهنگ شدن با جریان معاملات و هزینه های رو به رشد، کسب درآمد به دلار است. خوشبختانه با استفاده از ابزارهای پیشرفته و در دسترس همه می توانند به نوعی کسب و کار خود را از طریق سایت های خارجی راه اندازی کرده یا توسعه دهند و در مدت زمان کوتاه به درآمد دلاری قابل قبولی دست یابند.
برای شروع کافی ست آموزش روش های کسب درآمد از سایت های خارجی را فرا گرفته و گام اول را با اراده ی قوی بردارید و از متخصصان این حوزه راهنمایی های لازم را بگیرید.

منبع : آکادمی زمردیان

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط