آموزش فیسبوک ادز

آموزش فیسبوک ادز

یکی از راه های تبلیغاتی بسیار محبوب در سراسر دنیا، تبلیغ در فیسبوک می باشد که مشابه با تبلیغات در یوتیوب، تبلیغ در اینستاگرام و یا تبلیغ در گوگل ادز دارای بازدهی بالایی است. با فیسبوک ادز شما می توانید در بازه زمانی کوتاهی به مشتریان جدیدی دسترسی داشته باشید.

با اینکه الگوریتم های تعریف شده برای فیسبوک که در دوره فیس بوک ادز به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته اند، دائما در حال تغییر هستند و می توانند در ارتباط شما با طرفدارانتان تاثیر بگذارند. با استفاده از ویژگی های هدف گذاری دقیق فیسبوک، شما می توانید به طیف وسیعی از مخاطبان هدف خود دسترسی داشته باشید. به این معنی که با استفاده از تبلیغات فیسبوک شما می توانید پیام خود را به گوش کسانی که می خواهید، برسانید.

فهرست مطالب

فیسبوک ادز چیست؟

تبلیغ در فیسبوک اصطلاحا فیسبوک ادز (FaceBook Ads) نام دارد که یکی از روش های بازاریابی اینترنتی به شمار می رود که استفاده از آن در سراسر دنیا امکان پذیر می باشد.

در صورتی که شما دارای فروش در خارج از ایران نیز هستید و در افرادی با خارج از کشور در ارتباط می باشید، می توانید از تبلیغات فیسبوک برای افزایش فروش خود و حضور در بازار دیگر کشورها نیز استفاده کنید.
بخش Facebook Ads Manager از فیسبوک ادز امکاناتی را در اختیار مدیران هر یک از کسب و کارها قرار می دهند که اینگونه تنظیمات مناسبی را برای فیسبوک ادز در نظر بگیرند و بالاترین بازخورد را دریافت کنند.
فیسبوک ادز برای کسانی که قصد دارند، تبلیغات خود را به صورت بین المللی انجام دهند، شیوه ای مناسب می باشد. با آموزش فیسبوک ادز می توانید اقدام به تبلیغات مقرون به صرفه با نرخ تبدیل و بازدهی سرمایه گذاری بسیار عالی نمایید.

تبلیغات فیسبوکی چیست؟

فیسبوک ادز به عنوان یک از روش های تاثیرگذار تبلیغات اینترنتی به شمار می رود و زمینه ای را برای کسب و کارهای مختلف فراهم می کند تا بتوانند تبلیغات سفارشی خود را در اختیار مخاطبان هدف خود قرار دهند.

در حقیقت به میزان دسترسی به مخاطبان و تعامل با آن ها در تعیین هزینه نهایی برای این شیوه از تبلیغات موثر می باشد. تبلیغ فیسبوکی در بخش News Feed فیسبوک نمایش داده می شود.

از مزیت های تبلیغات فیسبوکی این است که شما می توانید با استفاده از این تبلیغ به یک بینش در مورد مشتریان فعلی و احتمالی خود برسید. در حقیقت می توانید برخی اطلاعات را از طریق تبلیغات فیس بوکی خود جمع آوری نمایید و اینگونه بتوانید در ادامه عملکرد بهتری برای توسعه کسب و کار خود و همینطور جلب توجه مخاطبان داشته باشید.

تبلیغات در فیسبوک برای چه کسانی مناسب است؟

شاید این سوال برای شما نیز ایجاد شود که آیا آموزش فیسبوک ادز و استفاده از تبلیغات فیسبوکی گزینه مناسبی برای شماست یا خیر. پیش تر نیز اشاره کردیم که اگر علاقه مند هستید فروش خود را در سطح بین المللی گسترش دهید و یا محصولات خود را به دیگر کشورها صادر نمایید، تبلیغات فیس بوکی گزینه ای ایده آل برای شما خواهد بود.

ادامه مطلب  چگونه در فیسبوک تبلیغ کنیم؟

از مزیت های فیسبوک ادز این است که شما می توانید پس از هدف گذاری در فیسبوک، سپس علایق کاربران را تنظیم کنید. همینطور می توانید حتی کوچه، خیابان، شهر، منطقه و… را برای نمایش تبلیغات کسب و کار خود انتخاب نمایید. مدت زمان نمایش تبلیغات شما وابسته به بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته اید، متغیر می باشد.

تبلیغات فیسبوکی چیست؟

 

 

 

 مدل‌ های پرداخت هزینه تبلیغات در فیسبوک

در ادامه بررسی آموزش فیسبوک ادز لازم است اشاره کنیم که شما باید برای تبلیغات در بستر فیسبوک، اقدام به پرداخت هزینه این شیوه از تبلیغات نمایید. برای پرداخت هزینه تبلیغ در فیسبوک، روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها پرداخته ایم:

    • Clicks To Website:

در روش Clicks to Website زمانی که کاربری بر روی تبلیغات شما کلیک کند و وارد سایت شما شود، باید هزینه تبلیغات را پرداخت نمایید.

    • Website Conversions:

در روش Website Conversions زمانی که کاربر بر روی تبلیغ شما کلیک کند، وارد سایت شما شود و برای هدف گذاری که برای تبلیغات خود انجام داده اید، اقدامی کند، هزینه تبلیغات برای شما در نظر گرفته می شود.

به عنوان مثال ممکن است هدف شما از تبلیغات فیسبوکی، ثبت نام در سایت تان، دانلود یک فایل و یا ثبت سفارش خرید یک محصول باشد. در این روش در صورتی که کاربر مطابق با هدف شما عمل کند، شما هزینه تبلیغات را پرداخت خواهید کرد.

برای شناسایی کاربرانی که به هدف رسیده اند، معمولا در صفحه هدف یک کد قرار می دهند و اینگونه به راحتی اقدامات کاربران را شناسایی می کنند و تحت نظر دارند.

در برخی از سایت های تجاری، به کاربرانی که اقدام به خرید می کنند، کد فروش تعلق می گیرد و یا صفحه تشکر از خرید نمایش داده می شود که با این صفحات نیز به راحتی می توان عملکرد آن ها را زیرنظر داشت.

    • Page Post Engagement:

در روش دیگری از پرداخت هزینه فیسبوک ادز تحت عنوان Page Post Engagement در صورتی که پست شما مورد توجه کاربر قرار بگیرد و اقدامی در مورد آن پست کند، از شما هزینه کم می شود. به طور مثال در صورتی که کاربر پست شما را لایک کند و یا برای آن کامنت بگذارد، شما باید هزینه آن را به فیسبوک بپردازید.

    • Page Likes:

با روش Page Likes، فیسبوک به شما کمک می کند تعداد لایک های صفحه خود را افزایش دهید اما در مقابل از شما هزینه ای را دریافت می کند.

    • App Installs:

همانگونه که از نام App Installs نیز مشخص است، در این روش از پرداخت هزینه تبلیغات فیسبوک، در صورتی که هر یک از کاربران اقدام به نصب نرم افزار مورد نظر شما بر روی موبایل و یا دسکتاب کامپیوتر خود نمایند، فیسبوک از شما هزینه ای را دریافت خواهد کرد.

    • App Engagement:
    • در صورتی که کاربر از اپلیکیشن شما استفاده کند، مطابق با قوانین App Engagement از شما هزینه کسر می گردد.
    • Offer Claims:

این شیوه از پرداخت هزینه فیسبوک برای نمایش هر گونه تخفیف و یا موارد پیشنهادی کارایی دارد.

    • Event Responses:

روش Event Responses هزینه به صورت کلی پرداخت می شود و علت آن ترویج رویدادهای فیس بوکی شما می باشد.

    • Video Views:

در این روش از پرداخت هزینه فیسبوک ادز، تبلیغات شما در قالب ویدئو در فیس بوک قرار می گیرد. سپس شما باید به ازای تعداد کاربرانی که فیلم را مشاهده کرده اند، هزینه تبلیغات را پرداخت کنید.

  • Dynamic Product Ads:
ادامه مطلب  هزینه تبلیغات در فیسبوک

در این روش وقتی کاربران وارد وبسایت تجاری شما می شوند، می توانند محصولات مرتبط را نیز مشاهده کنند. با نمایش محصولات مرتبط، شما باید هزینه تبلیغات را به فیسبوک بپردازید.

 

چگونه در فیسبوک تبلیغ کنیم؟

اگر تصمیم گرفته اید در فیسبوک تبلیغات خود را انجام دهید، در نظر داشته باشید که استفاده از خدمات فیسبوک ادز کار چندان پیچیده ای نیست؛ فقط کافی است که ابتدا اهداف خود را تعیین کنید، سپس مخاطبان هدف خود را مشخص نمایید و در نهایت نیز تبلیغات را به نمایش بگذارید. در ادامه به جزئیات مراحل تبلیغات در فیسبوک پرداخته ایم.

مرحله اول :  صفحه کسب و کار خود را در سایت فیس بوک ایجاد کنید

اولین مرحله برای استفاده از خدمات فیسبوک ادز، این است که شما ابتدا صفحه فیس بوک خود را ایجاد کنید. مهم ترین مرحله در تعیین کسب و کار در فیسبوک، تعیین طبقه بندی متناسب با کسب و کارتان می باشد.

لازم است در این مرحله طبقه بندی مناسبی را ایجاد نمایید تا بیشترین مطابقت را با کسب و کار شما داشته باشد و به عبارتی ماهیت کسب و کار شما را به خوبی توصیف کند. اینگونه افراد می توانند به راحتی شما و صفحه ای که دارید را پیدا کنند. در نظر داشته باشید که نام طبقه بندی که در این مرحله انتخاب می کنید، در صفحه شما نمایش داده می شود.

به طوری که اولین چیزی که کاربر با بازدید از صفحه شما مشاهده می کند، صفحه برندتان در فیس بوک است. برای ایجاد صفحه کسب و کار خود در سایت فیس بوک، بایستی که مطابق مراحلی که در ادامه آورده ایم، اقدام کنید:

  • ابتدا وارد سایت فیسبوک به نشانی اینترنتی “Facebook.com” بروید.
  • در صفحه ایجاد شده ابتدا به قسمت ” Pages” و سپس به قسمت ” Create ” بروید.
  • حال طبقه بندی صفحه را انتخاب نمایید.
  • بر روی گزینه Get Started کلیک نمایید. سپس دستورالعمل هایی که در این مرحله ارائه شده است را دنبال کنید.

در هنگام ایجاد صفحه فیسبوکی خود حتما به برخی نکات توجه داشته باشید. اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل صفحه را همراه با جزئیات و به صورت کامل وارد کنید. پروفایل های مرتبط در فیس بوک را در صفحه خود بگنجانید و همینطور از عکس کاور مناسب نیز استفاده کنید. توصیه می کنیم حتما برای صفحه فیسبوک خود استراتژی مناسبی را در نظر بگیرید.

مرحله دوم : برای تبلیغ فیس بوکی خود هدف ایجاد کنید

در مرحله بعدی از تبلیغات فیسبوکی و استفاده از خدمات فیسبوک ادز، باید هدف خود را ایجاد کنید. پیش از تعیین هدف برای تبلیغ فیسبوک، ابتدا بررسی کنید که هدف شما مرتبط با کسب و کارتان، محدود به زمان، قابل اندازه گیری و قابل دسترسی باشد. در این صورت که تبلیغات در این بسیتر به بازگشت سرمایه کمک می کند.

به عنوان مثال اگر تصمیم دارید کنفرانسی را اجرا کنید، هدف شما باید ثبت نام صد نفر در طی یک بازه زمانی یک ماهه باشد. بنابراین بسیار مهم است که هدف خود را به درستی انتخاب کنید و برای رسیدن به آن استراتژی تبلیغاتی مناسبی داشته باشد.

مرحله سوم : هدفی را برای کمپین خود انتخاب نمایید

پس از ایجاد صفحه فیسبوکی و تعیین اهداف تبلیغاتی خود، حال می توانید از طریق فیسبوک ادز اقدامات لازم را انجام دهید.

به قسمت Facebook Ads Manager بروید و هدف خود را برای تبلیغات انتخاب نمایید. در صورتی که شما می خواهید تعداد ثبت نام کنندگان در رویدادی که مدنظر دارید، افزایش پیدا کند، می توانید هدف خود را Raise Attendance At Your Event (افزایش مخاطبان و شرکت کنندگان در رویداد) انتخاب کنید.

یا اگر قصد دارید مخاطبان با مشاهده تبلیغات شما در فیسبوک از سایت شما دیدن کنند، می توانید هدف خود را Send People To Your Website انتخاب نمایید.

ادامه مطلب  چگونه در فیسبوک تبلیغ کنیم؟

 

مرحله چهارم : مخاطبان هدف و هزینه تبلیغ را انتخاب کنید

از مهم ترین مراحل استفاده از خدمات فیسبوک ادز، تعیین مخاطبان هدف و همینطور تعیین هزینه تبلیغ می باشد. در حقیقت شما می توانید برای نمایش تبلیغات خود در فیسبوک، فیلترهای مختلفی شامل موقعیت جغرافیایی، سن، جنسیت، زبان و … را تعیین کنید. اینگونه تبلیغات فیسبوکی دقیقا برای کاربران هدف شما نمایش داده می شود و بازدهی تبلیغات به شدت بالا می رود.

همینطور می توانید تبلیغات خود را برای مخاطبان سفارشی، سفارشی سازی کنید. به این معنی که تبلیغات شما دقیقا به دست کسانی برسد که با زمینه کسب و کار شما آشنا هستند و از شما خدمات دریافت کرده اند.

البته برعکس این حالت یعنی حذف مخاطبان آشنا برای جذب کاربران جدید نیز امکان پذیر است. با تعیین مخاطبان هدف، شما مطمئن خواهید بود که از هزینه های صرف شده، بیشترین استفاده را خواهید برد. برای داشتن بهترین عملکرد در تعیین مخاطبان هدف و هزینه تبلیغ، به مواردی که در ادامه آورده ایم، توجه کنید:

  • بودجه مناسبی انتخاب کنید:

پس از اینکه مخاطبان هدف خود را شناسایی نمودید، حال باید هزینه ای که برای فیسبوک ادز در نظر گرفته اید را مشخص کنید. لازم به ذکر است که در این مرحله بودجه ای که در نظر می گیرید، ماکزیمم مقداری است که برای تبلیغات اختصاص داده می شود.
در صورتی که بودجه روزانه را انتخاب نمایید، مقدار وارد شده در این قسمت در حقیقت ماکزیمم مقداری می باشد که قصد دارید به صورت روزانه برای تبلیغات فیسبوکی هزینه کنید. در صورتی که بودجه خود را ” lifetime ” انتخاب کنید، مقدار عدد وارد شده ماکزیمم مقداری می باشد که قصد دارید آن را در طول تبلیغات صرف نمایید.

چگونه در فیسبوک تبلیغ کنیم؟

 

  • اهداف مناسبی را انتخاب کنید:

ابتدا برای یک هدف سرمایه گذاری نمایید. ممکن است شما بخواهید در این تبلیغات کلیک و یا بازدید بیشتری را دریافت کنید. بنابراین هر زمان که کاربران اقدام به کلیک و یا بازدید از پست شما کنند، فیسبوک هزینه تبلیغات را کم می کند.
پس از تعیین هدف و همینطور اختصاص بودجه ای برای تبلیغات آن، حال باید زمان بندی آن را تعیین کنید. اگر شما lifetime را انتخاب کرده اید، می توانید ساعت و روز اجرای تبلیغات را مشخص کنید.

در نظر داشته باشید تعیین زمان اجرا و نمایش تبلیغات در یک زمانبندی خاص، از موثرترین روش ها برای افزایش بازدهی تبلیغات و صرف هزینه برای تبلیغات فیسبوکی به صورت هوشمندانه می باشد. بنابراین مطابق با مخاطبان هدفی که تعیین کرده اید، زمانبندی مناسب را نیز انتخاب کنید.

مرحله پنجم : نحوه نمایش تبلیغ خود را انتخاب کنید

جذاب ترین بخش ایجاد تبلیغ در فیسبوک ادز، تعیین نحوه نمایش آن می باشد. بنابراین باید تصویر، عنوان، متن بدنه، جای قرار گیری تبلیغ و … را تعیین کنید. در نظر داشته باشید که تبلیغات شما می تواند حداکثر 5 تصویر و تنها 25 کاراکتر برای عنوان و 90 کاراکتر برای متن تبلیغات داشته باشد.

در حقیقت عنوانی که مجاز به انتخاب آن خواهید بود، بسیار کوتاه است. سعی کنید متنی جذاب را نگارش کنید، به طوری که نظر هر کاربری را جلب کند. در نهایت نیز محل نمایش تبلیغ فیسبوک خود را انتخاب نمایید. تبلیغات فیسبوکی شما در بخش News Feed برای کاربران دسکتاپی و با موبایل نمایش داده می شود.

مرحله ششم : سفارش دهید

پس از اینکه تبلیغ خود را با استفاده از خدمات فیسبوک ادز ایجاد نمودید و چندین بار آن را مرور کردید، می توانید با کلیک بر روی دکمه سبز رنگ (سمت راست و پایین صفحه)، سفارش خود را ثبت نمایید. پس از این ایمیلی از طریق فیس بوک برای شما ارسال خواهد شد.

ادامه مطلب  چگونه در فیسبوک تبلیغ کنیم؟

مرحله هفتم: گزارش تبلیغ در فیس بوک را ایجاد کنید

پس از اینکه تبلیغ خود را در فیس بوک ایجاد نمودید، حال بایستی که گزارشی را در زمینه موفقیت و یا شکست آن ایجاد کنید. برای اینکار باید ابتدا به قسمت ” Ads Manager ” مراجعه کنید و سپس بر روی گزینه ” Reports ” کلیک نمایید. اینگونه به طور خودکار داده های گزارش پیش فرص در طی 30 روز گذشته برای شما نمایش داده می شوند.
در این بخش می توانید معیارهایی که مایل به مشاهده آن ها در بخش گزارشات هستید را وارد کنید و در نهایت با کلیک بروی گزینه Export گزارش خود را دانلود نمایید.

انواع مختلف تبلیغات در فیسبوک

برای تبلیغات در فیسبوک، روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه پیرامون هر کدام از آن ها توضیحات مختصری را آورده ایم:

  • تبلیغ عکس Image ads:

تبلیغ عکس یکی از روش تبلیغات با استفاده از فیسبوک ادز است که با استفاده از آن می توانید با چند کلیک ساده، یکی از عکس های فیسبوک خود را بالا بیاورید. ساده ترین نوع تبلیغات، عکس می باشد اما با بازدهی خوبی همراه است.

  • تبلیغات ویدئویی Video ads:

تبلیغات ویدئویی از دیگر روش های تبلیغات در فیسبوک می باشد. تبلیغات ویدئویی قابل اجرا در تایملاین و یا استوری می باشند و همینطور می توانند به صورت درون برنامه ای در میان فیلم های طولانی تر فیسبوک نمایش داده شوند.
در نظر داشته باشید که برای استفاده از این نوع تبلیغات در فیسبوک ادز شما مجبور نیستید حتما از ویدئوهای فیلمبرداری شده استفاده کنید. حتی می توانید برای جلب توجه کاربران از نمادهای گرافیکی مثل گیف و یا انیمیشن نیز استفاده نمایید. این روش یکی از بهترین شیوه های تبلیغات در فیسبوک به شمار می رود.

  • تبلیغات ویدئویی بنری Video poll ads:

شما می توانید از طریق فیسبوک ادز به صورت ویدئویی بنری نیز تبلیغات نمایید. استفاده از تبلیغات ویدئویی بنری تنها در نسخه موبایل ممکن است. به طوری که اطلاعات مرتبط با تبلیغات شما به همراه ویدئو در صفحه نمایان می گردد.
با اینکه این روش نسبت به دیگر روش های تبلیغات در فیسبوک جدیدتر می باشد، اما بر اساس آمارهای جدیدی که شرکت فیسبوک منتشر کرده است، این نوع تبلیغات نسبت به تبلیغات با ویدئو دارای بازدهی بالاتری است و میزان آگاهی از برند را بهتر منتفل می کند.

  • تبلیغ گردشی Carousel ads:

در یک تبلیغ گردشی امکان نمایش حداکثر 10 تصویر و یا فیلم برای نمایش محصول و یا یک خدمت استفاده می گردد. شما می توانید از تبلیغات گردشی برای معرفی یک محصول و یا محصولات خود استفاده کنید.
تبلیغات نمایشی به صورت اسلاید Slideshow ads
بر اساس آمار یکی از بهترین روش های تبلیغات در فیسبوک، تبلیغات اسلایدری می باشد. نمایش اسلایدر برای تبلیغات ویدیویی کوتاه مناسب است که مجموعه ای از عکس های ثابت، متن و یا کلیپ های ویدیویی موجود را ارائه می دهد.
در صورتی که پیش از استفاده از فیسبوک ادز، برای برند خود عکسی تهیه نکرده اید، می توانید از طریق قسمت مدیریت تبلیغات، از عکس های استوک استفاده نمایید. این شیوه از تبلیغات همانند فیلم های موشن بسیار جذاب می باشند اما به دلیل اینکه سبک هستند، سریع دانلود می شوند و تمامی کاربران نیز آن را مشاهده می کنند.

  • تبلیغ کلکسیونی Collection ads:

تبلیغ کلکسیونی و یا تبلیغ دسته جمعی از دیگر راه های تبلیغ در فیسبوک می باشد. این نوع تبلیغ فقط برای موبایل در دسترس است و شیوه عملکرد آن به این صورت که حداکثر پنج محصول به صورت همزمان برای مشتریان نمایش داده می شوند و او می تواند بر روی یکی از آن ها کلیک کند.

آموزش فیسبوک ادز به صورت حرفه ای

  • تبلیغات (تجربه سریع) Instant Experience ads:

تبلیغات سریع (Canvas) در دسته بندی تبلیغات تمام صفحه ای قرار دارند که سرعت آن ها 15 برابر بیشتر از دیگر تبلیغات است. از مزیت های این شیوه از تبلیغات این است که حتی در صورت ضعیف بودن اینترنت نیز برای کاربران نمایش داده می شوند.

  • تبلیغات راهنما Lead ads:

این شیوه از تبلیغات برای موبایل کاربرد دارند. در تبلیغات راهنما که فیسبوک ادز ارائه می دهد، افراد به راحتی قادر هستند تا اطلاعات شماره تلفن های خود را در برنامه به اشتراک بگذارند.
در صورتی که شما علاقه مند به جمع آوری اطلاعات جهت انتشار در خبرنامه ها و … هستید و یا مایل هستید در برخی موارد اطلاعات تماس خود را در اختیار دیگر افراد قرار دهید، می توانید از تبلیغات راهنما بهره مند شوید.

  • تبلیغات پویا Dynamic ads:

می توانید از تبلیغات پویا فیسبوک ادز برای هدف گذاری بر روی افرادی که قبلا از شما خرید کرده اند، استفاده کنید.
در نظر بگیرید فردی به وبسایت شما مراجعه کرده است و محصولی را در سبد خرید خود قرار داده است. اما به هر دلیلی فرآیند خرید را به پایان نرسانده و محصول را خریداری نکرده است. با استفاده از تبلیغات پویا، شما می توانید همان محصول که در سبد خرید کاربر قرار گرفته بود را برای او در فیسبوک نمایش دهید.
این شیوه جزو بهترین استراتژی های بازاریابی در فیسبوک می باشد؛ دلیل این موضوع نیز این است که خرید یک محصول مورد علاقه کاربر را به او یادآوری می کند.

  • تبلیغات پیام رسان فیسبوک Messenger ads:

با استفاده از تبلیغات پیام رسان فیسبوک ادز، فیسبوک امکان برقراری ارتباط میلیون ها کاربر که ماهانه از این پیام رسان استفاده می کنند را با شما فراهم می کند. هنگامی که در حالت ساخت تبلیغ خود می باشید، باید پیام رسان را به عنوان جایگاه نمایش تبلیغ انتخاب نمایید. کاربران با کلیک بر روی تبلیغات به پیام رسان شما متصل می شوند و می توانند سوالات خود را بپرسند.

  • تبلیغات استوری Stories ads:

جالب است بدانید که اغلب افراد در زمان مشاهده تبلیغات، گوشی خود را نمی گردانند تا تبلیغات را به صورت تمام صفحه مشاهده کنند. با تبلیغات در استوری، شما می توانید از تمامی ظرفیت صفحه برای دیدن استوری های خود استفاده کنید. تبلیغات استوری فیسبوک ادز بسیار کاربردی می باشد چراکه بر اساس آمار منتشر شده از سوی فیسبوک، بسیاری از افراد به این شیوه از تبلیغات جذب می شوند.

  • تبلیغات واقعی Stories augmented reality ads:

در تبلیغات واقعی و یا reality ads می توان از انیمیشن و یا فیلترهای مختلفی استفاده کرد. این شیوه از تبلیغات زمینه ای را فراهم می کنند که افراد بتوانند بیشتر و بهتر با برند شما ارتباط برقرار نمایند. این شیوه از تبلیغات فیسبوک بسیار جدید است اما با استقبال بالایی مواجه شده است.

  • تبلیغات از طریق بازی Playable ads:

از جدیدترین قالب های تبلیغاتی جدید فیسبوک ادز، تبلیغات از طریق بازی می باشد. به این شیوه که شما می توانید در تبلیغ خود یک بازی کوچک را طراحی کنید. به این شیوه کاربران برای تعامل با شما و محتوای برندتان ترغیب می شوند.

ادامه مطلب  چگونه در فیسبوک تبلیغ کنیم؟

سخن آخر

در این مقاله از وبسایت آکادمی زمردیان توضیحات تکمیلی پیرامون آموزش فیسبوک ادز را برای شما عزیزان ارائه کردیم. شما می توانید از تبلیغات فیسبوکی برای برندینگ و همینطور معرفی برند خود به صورت جهانی بهره مند شوید. تبلیغات در بستر فیسبوک رایگان نیست و با پرداخت هزینه امکان پذیر می باشد. بنابراین در صورتی که می خواهید در این بستر به نتیجه برسید، بایستی بودجه کافی برای آن را نیز در نظر بگیرید.

همینطور می توانید برای افزایش فروش، افزایش مشتری و افزایش احتمال بازگشت سرمایه و هزینه ای که صرف تبلیغات می کنید، از تبلیغات گوگل ادز نیز استفاده کنید. در صورتی که در زمینه فیسبوک ادز سوالات بیشتری دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط