10 روش واقعی برای کسب درآمد دلاری در ایران

10 روش واقعی برای کسب درآمد دلاری در ایران

چرا این روزها کسب درآمد به دلار اهمیت دارد؟ چرا فعالیت در بازارهای خارجی مانند رمز ارزها و فارکس در میان ایرانیان افزایش چشمگیری داشته؟ در کشور ما درآمد افراد به ریال است اما در واقع ارزش دلار تعیین کننده ی مخارج زندگی است و با نوسانات بالای نرخ دلار تمام معاملات و خرید و فروش های روزمره تحت تاثیر قرار گرفته و استرس افراد بابت کنترل مخارج و افزایش نرخ ارز روز به روز بیشتر می شود.
بهترین راه برای هماهنگ سازی دخل و خرج افراد در این شرایط کسب درآمد به دلار است. به این ترتیب افزایش نرخ ارز تاثیر کمتری روی زندگی آنها خواهد گذاشت و در مدت زمان کمتر قادر به کسب درآمد بیشتری خواهند بود. در دوره درامد دلاری بهترین روش های ممکن برای کسب درآمد به دلار در ایران معرفی شده اند. برای آشنایی اولیه با این روش ها ادامه ی با ما همراه باشید.

آیا کسب درآمد دلاری در ایران امکان پذیر است؟

عده ی زیادی در حال حاضر در ایران در حال کسب درآمد به دلار هستند، بنابراین کسب درآمد دلاری در ایران قانونی، آسان و امکان پذیر است. در این جا به معرفی معتبرترین و در دسترس ترین روش های کسب درآمد به دلار پرداخته ایم و مراحل انجام هرکدام را بررسی کرده ایم.
با معرفی پیش نیازهای لازم برای شروع فعالیت هایی که منجر به کسب درآمد دلاری می شوند می توانید ایده های کاربردی و متناسب با شرایط و موقعیت خودتان را پیدا کرده و در همان حوزه شروع به فعالیت کنید.
برای انجام تحقیقات بیشتر و کسب اطلاعات درباره ی جزییات هرکدام از روش ها می بایست بررسی بیشتری انجام دهید و مزیت ها و معایب آن ها را بسنجید تا بهترین راهکار را در پیش گرفته و تلاش تان را وقف همان حوزه کنید.
طبعا تغییر روش کسب درآمد کار ساده ای نیست و مستلزم اراده، تحقیق و پشتکار بالایی ست، لذا با قدم گذاشتن در هر کدام از مسیرهای معرفی شده انتظار موانع و محدودیت ها را داشته باشید و برای رفع آن ها تلاش کنید. در این صورت مطمئنا موفق خواهید شد و از طریق قانونی قادر به کسب درآمد به دلار خواهید بود.

چطور در ایران درآمد دلاری داشته باشیم؟

با گسترش فضای مجازی و افزایش تعداد شبکه های اینترنتی و استقبال کاربران از آن ها در سراسر دنیا با اهداف مختلف، بسیاری از این شبکه ها به بستری برای انجام فعالیت های تجاری بین المللی و برقراری ارتباط های کاری افراد در نقاط مختلف دنیا با یکدیگر تبدیل شده اند.
بهترین و ساده ترین روش ها برای کسب درآمد به دلار در ایران از طریق همین شبکه های مجازی امکان پذیر است. برای مثال در شبکه هایی مانند لینکدین، فیسبوک و یا یوتیوب محیطی برای ارتباط کاربران با یکدیگر فراهم شده که به طرق مختلف می توان از این ارتباط ها کسب درآمد قاتونی به دلار داشت.
در ادامه ی این مطلب کاربردی ترین روش های کسب و کار بین المللی و کسب درآمد به دلار را جمع آوری و به طور مختصر در مورد هر یک اطلاعاتی ارائه شده است. برای آشنایی با پلتفرم های معرفی شده لازم است نیازها، شرایط و توانایی های خود را ارزیابی کرده و به تناسب آن ها یکی از راه های معتبر و مفید ارائه شده را انتخاب کنید.
آیا کسب درآمد دلاری در ایران امکان پذیر است؟

کسب درآمد دلاری با گوگل ادز

در آموزش درامد دلاری یاد می گیریم که شرکت گوگل برای افرادی که مایل به فعالیت های تجاری در سطح گسترده هستند سرویس های تبلیغاتی مختلفی ارائه می دهد که یکی از شناخته شده ترین ای سرویس ها گوگل ادز نام دارد. همچنین شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با انواع روشهای کسب درامد دلاری، مقاله  را هم مطالعه نمایید.
شما از طریق گوگل ادز با سپردن تبلیغات خود به گوگل باعث دیده شدن هر چه بیشتر بیزینس تان خواهید شد و مشتریانی از سراسر دنیا پیدا می کنید. به این روش اختصارا PPC یا Pay-Per Click گفته می شود که به ازای هر کلیک روی تبلیغات پرداختی شما محاسبه می شود.
گوگل با خدمات گوگل ادز رتبه ی شما را در لیست نتایجی که برای جست و جوی کاربران نمایش می دهد ارتقا داده و شما را به سرعت در معرض دید کاربرانی که به دنبال خدمات و محصولات مرتبط هستند قرار می دهد.
فعالیت در گوگل ادز مزایای زیادی دارد که از اصلی ترین آن ها می توان به این مورد اشاره کرد که افرادی که فرصت کافی برای سئو کردن محتوا را ندارند به راحتی توسط این سرویس تبلیغاتی گوگل به رتبه ی عالی در نتایج جست و جو خواهند رسید.
شما برای استفاده از گوگل ادز به هیچ فرد یا مجموعه ی دیگری نیاز ندارید و به تنهایی قادر به استفاده از این سرویس خواهید بود. همچنین امکان فعالیت روی چند پروژه ی همزمان برای شما میسر است.

کسب درآمد دلاری با لینکدین

لینکدین با بیش از 900 میلیون کاربر از سراسر دنیا امروزه بهترین بستر برای افرادی ست که به دنبال یافتن پروژه از شرکت های خارجی و کسب درآمد دلاری هستند. در محیط لینکدین شما قادر هستید با شرکت ها و مدیران کسب و کارهای خارجی ارتباط برقرار کرده و برای پروژه های کاری که تعریف کرده اند اپلای کنید.
بسیاری از مدیران شرکت های خارجی در لینکدین به دنبال افرادی هستند که به صورت دورکار پروژه های مختلف خود را به آن ها بسپارند و برای این کار از طریق پلتفرم تعریف شده در لینکدین به دلار دستمزد پرداخت می کنند.
شما با ساخت حساب کاربری بیزینسی مناسب  در این شبکه ی محبوب و پرطرفدار و درج توانایی ها و دستاوردهای خود در آن می توانید توجه مدیران خارجی را به خود جلب کنید و به این ترتیب پروژه های مرتبط با تخصص تان دریافت کنید.
اگر از کارفرمایان قبلی توصیه نامه داشته باشید شانس شما برای دریافت پروژه های خارجی در لینکدین افزایش خواهد یافت. علاوه بر این لینکدین پلتفرم مناسبی برای فروش کالا و محصولات شما به کاربران فعال از سراسر دنیاست و آمارها نشان می دهد تبلیغات در لینکدین بازدهی عالی و قابل توجهی دارد.

کسب درآمد دلاری با گوگل ادسنس

علاوه بر سیستم تبلیغاتی گوگل ادز، شرکت گوگل سرویس تبلیغاتی دیگری تحت عنوان گوگل ادسنس دارد. در این سرویس شما با عقد یک قرارداد با شرکت گوگل، این شرکت از وب سایت شما برای تبلیغ کردن محصولات و خدمات خود استفاده می کند و به ازای هر کلیک که بازدیدکنندگان شما روی تبلیغات داشته باشند به شما هزینه پرداخت می کند.
این تبلیغات می توانند به صورت متنی، تصویری یا چند رسانه ای باشند. استفاده از این سرویس مستلزم این است که شما وب سایت پربازدیدی داشته باشید و احتمال دیده شدن تبلیغات گوگل در آن نسبتا زیاد باشد. بسیاری از ایرانیان با وب سایت های فعال در حوزه های آموزشی، خدماتی و فروشگاهی در حال حاضر از این روش کسب درآمد می کنند. برای استفاده از این روش هرچه وب سایت شما در ماه بازدیدهای بیشتری داشته باشد شانس شما برای کسب درآمد افزایش خواهد یافت.
یکی از معایب گوگل ادسنس برای ایرانیان پشتیبانی نکردن این سرویس از زبان فارسی است، به همین علت استفاده ی کمتری از این سرویس در ایران می شود. اما اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید و وب سایت خود را به زبان انگلیسی ارائه دهید، گوگل ادسنس روش ایده آلی برای کسب درآمد دلاری خواهد بود.
کسب درآمد دلاری با گوگل ادسنس

کسب درآمد دلاری با سرچ ادز

برنامه ی خود را در جایی که بیشترین اهمیت را دارد تبلیغ کنید. سرچ ادز یکی از سرویس های تبلیغاتی کمپانی بزرگ اپل است  که به افراد کمک می کند تا اپلیکیشن یا خدمات شما را در اپ استور پیدا کنند و مشتریانی که به دنبال خدمات شما هستند را به بیزینس شما وصل کند. این سرویس تبلیغاتی بیشتر برای افرادی که در طراحی اپلیکیشن و برنامه های کاربردی تخصص دارند مفید است.
اپ استور برای آیفون و آیپد یک پلتفرم جهانی با بیش از 650 میلیون کاربر است که هر هفته مشاغل کوچک و بزرگ را به هم متصل می کند.این پلتفرم محیط امن و قابل اعتمادی ست که افراد بتوانند در آن به خدمات یا محصولات شما دسترسی پیدا کنند و از آن ها استفاده کنند.
می توانید برای کسب درآمد به دلار اولین کمپین تبلیغاتی خود را در اپل سرچ ادز شروع کنید.  گزینه های مدیریت کمپین آسان و منعطف و انواع امکانات تبلیغاتی که سرچ ادز در اختیار شما قرار می دهد برای مشاهده و دانلود اپلیکیشن یا محصول شما طراحی شده اند.

کسب درآمد دلاری با فیسبوک ادز

اگر به دنبال روش های تبلیغاتی نوین و معرفی محصولات و کسب و کارتان به تمام کاربران اینترنتی در سراسر جهان هستید، فیسبوک ادز راه ایده آل کسب درآمد به دلار است. تبلیغات در فیسبوک یکی از تاثیرگذارترین روش های تبلیغاتی است.
به کمک فیسبوک شما می توانید خدمات یا محصولات خود را در بخش News Feed نمایش دهید و دسترسی و تعامل کاربران را به تبلیغات تان میسر سازید. با شناخت صحیح و کامل از فضای فیسبوک و جمع آوری اطلاعات مفید و مخاطبان هدف، تبلیغات شما در فیسبوک هدفمندتر بوده و بازدهی بالایی خواهند داشت.
فعالیت در فیسبوک ادز می تواند حضور شما و کسب و کار شما را در رسانه های اجتماعی پرمخاطب و محبوب تحت تاثیر قرار داده و میزان کسب درآمد شما را متحول سازد. موفقیت در شبکه های اجتماعی و کسب درآمد از آن ها نیازمند برنامه ریزی، شناخت و پیگیری و فعالیت منظم است.

کسب درآمد دلاری از اینترنت و دنیای فریلنسری

به روش کار کردن از راه دور اصطلاحا “فریلنسری” گفته می شود که به عنوان یکی از مدرن ترین و رایج ترین روش های کسب درآمد در عصر حاضر است. اگر به دنبال درامد دلاری بدون سرمایه هستید این روش کسب درآمد برای شما امکان دریافت پروژه های خارجی و دورکاری برای سایت ها و شرکت های خارج از ایران را فراهم می سازد.
در واقع شما از طریق شبکه های مجازی با شرکت های خارجی ارتباط برقرار می کنید، از آن ها پروژه دریافت می کنید و در حالی که پشت سیستم خود در ایران نشسته اید برای آن ها کار می کنید.
از مزیت های عمده ی فریلنسری دامنه ی گسترده ی آن است، شما با دورکاری می توانید پروژه های نویسندگی، کدنویسی، گرافیکی یا ساخت فیلم کوتاه و انیمیشن و بسیاری پروژه های دیگر را انجام دهید یا حتی در زمینه های آموزش زبان یا آشپزی ویدیو تهیه کرده و به درآمد برسید. اولین راه برای کسب درآمد از این روش شناخت مهارت ها و تخصص است و سپس ورود به دنیای مجازی کسب و کار و دریافت پروژه.
کسب درآمد دلاری از اینترنت و دنیای فریلنسری

کسب درآمد دلاری از یوتیوب

یوتیوب یکی از پربازدیدترین سایت های به اشتراک گذاری ویدیو و متعلق به شرکت گوگل است که به ازای تعداد بازدیدهایی که از ویدیوی شما می شود به شما پول پرداخت می کند.
برای این کار می توانید حوزه هایی که عده ی زیادی از مردم به آن ها علاقه دارند و پیگیر آن ها هستند را شناسایی کرده و در همان حیطه به ساخت یا بازنشر ویدیو بپردازید.
ویدیوهای سرگرم کننده یا آموزشی در صدر لیست محبوب ترین و پربازدیدترین ویدیوها در یوتیوب هستند. با افزایش مخاطبان شما در یوتیوب، این وب سایت به ازای هر تبلیغی که پیش از پخش ویدیوی شما نمایش می دهد به شما پول پرداخت خواهد کرد.
شما برای فعالیت در یوتیوب نیاز به طی کردن مراحل دشوار و پیچیده ای ندارید، تنها کمی خلاقیت و هوش می تواند حساب کاربری شما را به یکی از پربازدیدترین حساب های کاربری در یوتیوب تبدیل کند. ایده پردازی هوشمندانه برای تهیه و تولید ویدیو و فعالیت پیوسته و هدفمند در یوتیوب کلید کسب درآمد دلاری از طریق یوتیوب است.

کسب درآمد دلاری بازار فارکس بدون سرمایه اولیه

در سال های اخیر موج ورود مردم به بازارهای مالی جهانی افزایش چشمگیری پیدا کرده است. فارکس بزرگ ترین بازار مالی جهان است که حجم معاملات مالی در آن بسیار بالاست. با این حال ریسک سرمایه گذاری در این بازار کم نیست و به دانش و تخصص کافی از بازارهای مالی نیاز دارد. ورود به فارکس و فعالیت در آن نسبت به سایر روش های کسب درآمد تفاوت هایی دارد. فارکس بازار جهانی سهام است که می توانید با خرید و فروش سهام در آن درآمدزایی کنید.
فعالیت در فارکس با توجه حساسیت های بازارهای مالی به شناخت زیاد و دانش کافی از بازارهای مالی نیاز دارد. بنابراین باید کمی محتاطانه تر درباره ی این روش کسب درآمد دلاری اقدام کرد. با کمی سرمایه ی دلاری و تحقیق درباره ی سهام های ارزشمند و با پتانسیل بالا می توانید کار خود را در فارکس آغاز کنید. قبل از ورود به فارکس با تحقیق کافی و ارزیابی شرایط، از افراد با تجربه و متخصص در این حوزه راهنمایی های لازم را بگیرید. امکان خرید و فروش سهام و کسب سود در کوتاه مدت و بلندمدت در فارکس فراهم است.
نتیجه
با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله، کسب درآمد دلاری در ایران علیرغم تحریم ها امکان پذیر است و از طریق روش های متعددی صورت می گیرد. کاهش ارزش پول ملی ایران در پی نوسانات بازار ارز و بروز مشکلات اقتصادی فراوان که برای اقشار مختلف جامعه به وجود آمده، ضرورت وجود یک منبع درآمد دلاری را روز به روز افزایش می دهد.
فعالان اقتصادی معتقدند یکی از بهترین و کارآمدترین روش های برای خروج از این بحران، کسب درآمد دلاری است. این روش دغدغه های منحصر به فرد خود را داراست اما بازدهی بالا داشته و ارزش تلاش کردن را دارد.
راهکارهایی که در این راه می تواند کمک کننده و تسریع کننده ی فرایند کسب درآمد به دلار باشند یادگیری زبان انگلیسی و نحوه ی کار با شبکه های اجتماعی عصر حاضر است تا بتوانید با استفاده از مهارت ها و تخصص های خود هر چه سریع تر جایگاه مناسبی در بسترهای کسب و کار در فضاهای بین المللی پیدا کنید.
ادامه مطلب  آموزش کسب درآمد دلاری با سئو
ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط