بهترین مهارت های پولساز

بهترین مهارت های پولساز

یادگیری یک مهارت و حرفه ی جدید راهی عالی برای ورود به یک صنعت، کسب تخصص بیشتر برای جلب نظر کارفرمایان یا کسب درآمد و مسئولیت بیشتر در شغل فعلی ‌تان است.
در گذشته برای یادگیری مهارت های جدید یا ارتقای موقعیت شغلی می بایست در دوره های حضوری و بلد مدت شرکت می کردید، اما امروزه خوشبختانه یادگیری هر مهارتی در مدت زمان کوتاهی از روش های مختلف امکان پذیر است و الزاما محدودیت های شرکت در دوره های دشوار را ندارد.
اگر شما هم احساس می کنید برای گذران زندگی مدرن و پرهزینه ی عصر حاضر نیاز به درآمد بیشتر و یا حتی درآمد دلاری دارید و شغل همیشگی تان به اندازه ی کافی کارآمد نیست، برای آشنایی با مهارت های پولساز این مطلب را از دست ندهید.
با راهنمایی ها و رعایت نکاتی که در ادامه خواهید خواند و همچنین شرکت در دوره درآمد دلاری می توانید با ذهنی بازتر و دیدی وسیع تر برای انتخاب بهترین مهارت پولساز مناسب با شرایط خود تصمیم بگیرید.

آنلاین مارکتینگ

شرکت‌هایی که دارای وب‌ سایت هستند، اغلب به افراد متخصص در حوزه های بازاریابی آنلاین و آگاه به استراتژی های نوین بازاریابی نیاز دارند تا ترافیک سایت ‌های خود را افزایش دهند.
 یادگیری مهارت های بازاریابی آنلاین می‌تواند به شما کمک کند تا به عنوان متخصص دیجیتال مارکتینگ بخش مهمی از فعالیت های تبلیغاتی شرکت ها و سازمان های مختلف را به عهده بگیرید و بابت آن درآمد خوبی کسب کنید.
مهارت های بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ هنگام راه اندازی کسب و کار خودتان هم برای شما مفید خواهد بود و اگر روزی برند خودتان را ایجاد کنید از استخدام دیجیتال مارکتر و بازاریاب بی نیاز خواهید بود.
مهارت دیجیتال مارکتینگ استراتژی اصلی بازاریابی آنلاین، آشنایی کامل با تمام رسانه های اجتماعی موثر و روش کار و میزان تاثیرگذاری هرکدام، تولید محتوا و سناریونویسی و موارد دیگر را پوشش می دهد.
مدیران سازمان ها و مجموعه های بزرگ مشتاقانه به دنبال جذب افرادی هستند که به شکل قوی در بخش بازاریابی آن ها فعالیت کند، به این ترتیب یک بازاریاب آنلاین حرفه ای خواهید شد که با تسلط روی جنبه های مختلف بازاریابی می توان به افزایش فروش و بهره وری شرکت ها کمک کند، موقعیت های جدید بازار را شناسایی کند، مشاوره ی مارکتینگ بدهد و پول خوبی به دست آورد.
تهیه و تدوین ویدیو

تهیه و تدوین ویدیو

یادگیری ویرایش و تولید ویدئو می‌تواند در را به روی فرصت‌های استثنایی و موقعیت کار با شرکت ‌های بازاریابی و تبلیغاتی بگشاید، و به شما کمک کند تا با ساخت وتولید محتوای ویدیویی به صورت پاره وقت با افرادی که برای تولید محتوا به این مهارت ها نیاز دارند همکاری کنید.
همچنین دست شما در آموزش ساخت و تدوین ویدیو باز است تا جایی که می توانید در زمینه ی آموزش این حرفه فعالیت کنید و در از راه آموزش فیلمسازی و تدوین ویدیو کسب درآمد کنید.
قابلیت های تولید محتوای تصویری به قدری گسترده است و روز به روز برنامه های جدیدی در این حوزه با امکانات پیشرفته به وجود می آیند، که این کار همیشه جای پیشرفت داشته و اگر با سرعت حرکت تکنولوژی روز هماهنگ باشید می توانید امتیازاتی نسبت به سایر کسانی که تولید محتوای ویدیویی می کنند به دست بیاورید و از این راه ارزش کار خود را افزایش دهید.
با اطمینان می توان گفت تمام مشاغل کوچک و بزرگ در عصر جدید نیاز به تبلیغات ویدیویی و ساخت محتوای تصویری خلاقانه برای بهتر دیده شدن و جذب مشتری دارند، پس از این قافله عقب نمانید و فرصت های جدید را شناسایی و از آن ها استفاده کنید.

کارشناس گوگل ادز

گوگل پرمخاطب ترین سایت در سراسر دنیاست و جالب است بدانید با خدمات و سرویس هایی که در سال های اخیر راه اندازی کرده است عناوین جدیدی پدید آورده و توسعه داده است.
کارشناس گوگل ادز یکی از همین مشاغل جدیدی ست که گوگل با ایجاد سرویس تبلیغاتی گوگل ادز آن را به وجود آورد و امروزه به روشی برای کسب درآمد بسیاری از افراد تبدیل شده است. شما می توانید از طریق آموزش درآمد دلاری با عناوین شغلی دیگری نیز آشنا شوید.
در گذشته شکل تبلیغات متفاوت بود و کلا به روش های محدودی ختم می شد، به این معنی که تمام بیزینس ها یا به شکل شفاهی و دهان به دهان توسعه می یافتند و یا از طریق چاپ تراکت و بروشورهای تبلیغاتی خود را به بازار معرفی می کردند.
در بهترین و جدیدترین حالت پیامک های تبلیغاتی برای جذب مشتری به آن ها ارسال می شد. اما امروزه فعالیت های تبلیغاتی از درآمدزا ترین فعالیت ها هستند و مشاغل مرتبط با تبلیغات در زمره ی پولسازترین مشاغل دنیا قرار دارند.
گوگل با معرفی و راه اندازی سرویس تبلیغاتی گوگل ادز به بهتر دیده شدن کسب و کارها از طریق نمایش سایت آن ها در نتایج صفحه ی اول جستجوی کاربران کمک می کند و امکان افزایش نرخ تبدیل و بازدهی سایت آن ها را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن، فراهم می سازد. امروزه افرادی که مهارت و تخصص کار با گوگل ادز را دارند درآمد بسیار خوبی از این راه به دست می آورند.
برنامه نویسی کامپیوتر

برنامه نویسی کامپیوتر

برای یادگیری برنامه نویسی با کامپیوتر و به دست آوردن مشاغل مرتبط با فناوری اطلاعات یا توسعه وب سایت یا نرم افزار و مدیریت پایگاه داده، نیازی به مدرک چهار ساله ی علوم کامپیوتر ندارید. تنها با گذراندن دوره های سریع و موثر آنلاین می توانید در مدت زمان کوتاهی یک برنامه نویس کارآمد شوید.
برنامه نویسی یا کد نویسی پایه و اساس هر تجارتی ست که با فناوری اطلاعات سر و کار دارد و تقریبا این روزها مسب و کارهای نو همگی مشمول این قانون می شوند. در این حرفه شما وظایفی بر عهده دارید که مهم ترین آن ها عبارتند از:
  • ایجاد و اصلاح برنامه های رایانه ای بر اساس مشخصات پروژه ها
  • طراحی رابط کاربری گرافیکی
  • تجزیه و تحلیل مشخصات پروژه
  • توسعه و بازبینی برنامه ها
مدیران بسیاری برای توسعه و به روزرسانی مداوم تجارت خود نیاز به همکاری تمام وقت یا پاره وقت با یک برنامه نویس حرفه ای دارند، علاوه بر این با آموزش کدنویسی نیز می توانید در کنار سایر فعالیت ها با سازمان ها منبع درآمد دومی برای خود ایجاد کنید.
برای کسب این مهارت می تواید دوره های آنلاین آموزش کدنویسی را خریداری کنید و یا از افرادی که آن را به صورت خصوصی آموزش می دهند کمک بگیرید.

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت مراحل پیچیده و تخصصی را شامل می شود که از جمله آن ها می توان فرآیند برنامه ریزی، مفهوم سازی و اجرای طرح اصلی وب سایت را نام برد. پس از انجام این مراحل نوبت به بهبود و ارتقای سایت می رسد  به گونه ای که کاربردی باشد و تجربه ی کاربری خوبی را به کاربران ارائه دهد.
تجربه ی کاربر در فرآیند طراحی وب بسیار مهم است. وب‌ سایت ‌ها دارای مجموعه‌ ای از عناصر هستند که می بایست به شکلی طراحی شوند که حرکت و جا به جایی بین آن ها روان و راحت باشد، و تمام این ها وظایف یک طراح وب سایت است.
به جرئت می توان گفت تمام کسب و کارها از کوچکترین بیزینس های خانگی تا بزرگترین سازمان های تجاری به وب سایت قدرتمند نیاز دارند تا در عرصه ی رقابتی حال حاضر بازار، بتوانند دوام بیاورند. با یادگیری طراحی وب سایت قادر خواهید بود درآمد دلاری بدون زبان انگلیسی برای خود ایجاد کنید.
یک طراح وب مسئول ایجاد طراحی و چیدمان صفحات مختلف یک وب سایت است.  ممکن است معمولا طراحان وب سایت کار توسعه ی صفحات وب هم انجام می دهند اما ممکن است این دو شغل در بعضی کسب و کارها به شکل مجزا در نظر گرفته شود.
اگر تخصص ارتقای بصری وب سایت را دارا هستید یا در توسعه ی وب مهارت دارید، شرکت های زیادی برای همکاری با شما حاضر به پرداخت دستمزد بالا هستند.
طراحی گرافیک

طراحی گرافیک

تولید محتوا به هر سبکی که باشد درآمدزاست، زیرا رقابت تبلیغاتی میان برندهای مختلف رو به رشد است و هرکس برای سبقت گرفتن از دیگری در تلاش برای تولید محتوای موثرتر است. نویسندگی، سناریونویسی، ایده پردازی و تولید محتوای تصویری و چند رسانه ای از پولسازترین و تقریبا جذاب ترین مهارت های درآمدزا هستند.
طراحی گرافیک در حقیقت هنری است که در آن متخصصان محتوای بصری برای برقراری ارتباط ب مخاطب پیام های تصویری ایجاد می کنند. در طراحی گرافیک با استفاده از تکنیک های بصری و صفحه آرایی، طراحان از تایپوگرافی و تصاویر برای رفع نیازهای خاص کاربران و تمرکز بر نمایش عناصر مهم در طرح های تعاملی برای بهینه سازی تجربه ی کاربری استفاده می کنند.
اگر به این مهارت علاقه دارید یا در آن متخصص هستید، می توانید شروع به کار با برندهای مختلف را آغاز کنید و حتی به روش دورکاری و از خانه محتوای گرافیکی تولید کنید و درآمد خوبی به دست بیاورید.
از مزایای اینگونه شغل ها امکان دورکاری و امکان کار با بیش از یک شرکت یا یک برند است و همین امر درآمد شما را به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد. طراحی گرافیکی از مشاغل تخصصی ست و پرداختی آن نسبت به سایر شغل های غیر تخصصی تر بسیار بالاست.

کپی رایتینگ

کپی رایتینگ هنر ایجاد محتوای قانع کننده است که به صورت استراتژیک طراحی شده است تا نرخ تبدیل و در پی آن فروش را افزایش دهد. پشت تمام ایمیل‌های جذاب و وبلاگ‌ های جذاب گرفته تا تبلیغات متقاعد کننده و کاتالوگ‌ های فریبنده، کپی ‌رایتر حرفه‌ای ماهری است که وظیفه ی ایجاد و اصلاح «کپی» بی ‌نقصی را بر عهده دارد تا به اندازه ی کافی موثر واقع شود.
کپشن هایی که زیر پست های تبلیغاتی اینستاگرام می خوانید و یا ایمیل هایی که دیجی کالا برای شما می فرستد نمونه های بارز کپی رایتینگ هستند. فکر می کنید درآمد کپی رایترها چقدر باشد؟! کپی رایترها با ایده پردازی و خلاقیتی که در تولید محتوای تبلیغاتی حرفه ای دارند درآمدی باورنکردنی به دست می آورند. چرا شما یکی از آن ها نباشید؟
از جمله توانمندی هایی که نیاز است برای کپی رایتینگ یاد بگیرید مهارت جستجوی حرفه ای در وب، دانش زبان انگلیسی در سطح خوب، مهارت تجزیه و تحلیل و ترکیب تمام این ها با خلاقیت است. کپی رایتینگ و ایده پردازی از لذت بخش ترین مهارت های پولساز هستند چرا که علاوه بر درآمدزایی بالا، حس لذت بردن از خلق آثار هنری را در شما برمی انگیزند.

روش های یادگیری مهارت های پولساز

خوشبختانه ما در عصر مدرن فرصت های بی شماری برای یادگیری در اختیار داریم. موقعیت های شغلی متعدد و عناوین شغلی جدید در کنار روش های آسان و کوتاه مدت برای یادگیری فرصت های استثنایی هستند که تنها کافی ست با اراده و انگیزه در راه آن ها گام بردارید.
با هر سطح دانش یا مدرک تحصیلی هستید تفاوتی ندارد، یادگیری مهارت های پولساز برای همه ی افراد امکان پذیر است. با رعایت نکته های زیر میتوانید به رویای کسب درآمد بسیار بالا دست یابید:
  • هدف خود را به صورت شفاف تعیین کنید:
از این شاخه به آن شاخه نپرید و با درایت و شناختی که از خود دارید حوزه ی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و در همان حیطه مصمم به یادگیری شوید.
  • منابع یادگیری را شناسایی کنید:
خوشبختانه منابع یادگیری فراوانی در اینترنت موجود هستند که دسترسی به آن ها هیچ هزینه ای ندارد. مهارت های مورد نیاز خود را تا حد امکان از یوتیوب یا سایر سایت های آموزش رایگان پیدا کنید و برای مراحل پیشرفته تر از متخصصان کمک بگیرید یا دوره های آموزشی پولی را خریداری کنید.
  • تمرین و بکارگیری مهارت ها:
به سطح مناسبی از یادگیری که رسیدید شروع به دریافت پروژه های کوچک به شکل فریلنسری بکنید و با چم و خم کار آشنا شوید. با تمرین زیاد، استاد خواهید شد.
نتیجه
شاید یادگیری مهارت های بالا دشوار و دست نیافتنی به نظر برسد و یا تصور کنید برای اقدام به یادگیری دیگر دیر شده است، اما تردید نداشته باشید در هر مقطعی از زندگی پای خود را از چارچوب محدودیت ها و عادات تکراری فراتر بگذارید و تجربه های جدیدی کسب کنید، موفق تر خواهید بود و در آینده احساس رضایت و آرامش قلبی بیشتری خواهید کرد.
به یاد داشته باشید با تحولاتی که در شکل کسب و کارهای جدید به وجود آمده، شکل درآمدزایی نیز متحول شده است و روش های سنتی و تکراری دیگر پاسخگو نیستند. مهارت هایی که در این مقاله از آن ها یاد شد بی شک پولسازترین مهارت های عصر حاضر هستند.
ادامه مطلب  درآمد دلاری نی نی سایت
ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط